Siyah bir ruh nasıl beyaza dönüyorsa şeffaf ruhum o kadar renklendi..
(Su)
Tatilde her gün olduğu gibi Sosyal medya hesabımdan postlar paylaşıyordum. Psikologtan yeni gelmiştimi, annem dinlenmemi söylese bile "yorgun değilim" diyerek geçiştirdim. Yemeğimi hazırladım ve masama geçtim, telefonumu alarak Fan hesabı olan hesabıma bi göz geçirdim.
"Of bir buçuk saattir post atmiyorum!" diye söylendim, ve hesabıma bir post hazırladım. Postu paylaştım ve aklıma aniden gelen bir fikirle duraksadım. Kendi kendime sırıttım ve uygulamada ki Hikaye kısmına girip bir anket paylaştım, bir grup kurucaktım, kitaplarla ilgili ve katılarım'a basanları gruba alıcaktım. Bekledim, bekledim, bekledim..ve oylara baktım, katılmam'a basanlara el salladım ve katılırım'a basanları işsiz gibi teker teker gruba aldım. Yorulan ellerimden özür diledim ve gruba başlangıç mesajını attım.
ruhlarimizkarisiyor:Selam! katılırım'a basan herkesi aldımm. Ben Su, grubun kurucusuyum.
dedim, herkes kendini teker teker tanıttı
zeehraannur: bende zehranurr
ruhlarimizkarisiyor: karım olur kendisi 😌
Dediğime kendi kendime kıkırdadım.
veartikbenimsin: Bende Rüyaa :)
kardelen_direk: Kardelen ✋
diğer kişilerde kendini tanıttı ve derin bir sohbete daldık, uzun uzun konuştuk. Sonra zeynep diye bir kız geldi ve o da kendini tanıttı sonra bir hikaye anlattı. Anlattığı şeyi ağzım açık okudum. Aynı KARANTİNA kitabında olduğu gibi bir şey yaşamıştı ve adı zeynepti.
ruhlarimizkarisiyor: oha adı da zeynep RXKGRKLFLEGLXMQ
sonmusbinlerceyildizz: Zey kan lekelerinin küçük olduğunu daha önceden söyleseydin ya rkphprekheğw
ruhlarimizkarisiyor'a yanıt verdi
veartikbenimsin: Oha evet krpkğepğwrhkğ
uzun uzun sohbet ettik. Her konudan konuştuk, güldük, şaşırdık, eğlendik ve yeri geldi birbirimizin sorunları yüzünden üzüldük. Kendimi artık yalnız hissetmiyordum, her zaman tekrarladığım rutinlerden bir tanesine bunu eklemiştim aslında zorunlu değildim ama yapıyordum işte. İlk defa kendi kendime bir şeye karar vermiştim birinin kararı, yargılaması olmadan, özgürdüm. Bu kendi seçimimdi, bunu psikoloğum veya ailem söylememişti, ilk kez kendi mutluluğumu göze olarak bir şey yapmıştım hatta bu kadar mutlu olacağımı bile bilmiyordum ama oldum, yaptığım bir şeyden ilk kez pişman olmadım. Uzun geçen sohbetten çıktım ve kitaplığıma gidip bir kitap aldım. Sığındığım ilk şey, kitaplar. Bu gruptan sonra beni tek anlayan şey, kitaplar benim kendi yarattığım bir evrenim. herkesten uzakta tek başıma yarattığım bir evren, yeri geldiğinde mutluluğumu ve üzüntümü içine kattığım bir evren. Tek gerçeklerim, hayatı öğrenme sebebim ve hissetiklerim. Sanki kitaplarda kendimi buluyordum, sanki orada ki başka karakterler değil miş de ben mişim gibi. Çok özel bir duygu..
"Nursu!" bağıran annemdi, kitabımı kapattım ve annemin yanına gittim.
"Efendim anne?" dedim en ruhsuz sesimle. Yorgundum, ama ilk kez ruhsal olarak değil bedensel olarak yorulmuştum, ilk kez eğlenceden olduğunu düşündüm ve kendi kendime gülümsedim.
"Bu gün ne konuştunuz psikoloğunla?" diye sorunca duraksadım. Annem normalde bunu sormazdı bir şey olmuş olmalıydı.
şüpheyle "Neden sordun şimdi?.." dedim. Normalde ne o sorardı ne ben söylerdim, çünkü psikoloğumla konuştuklarımız özeldi.
Annem, "Nursu, kendine zarar vermeye kalkışmışsın.." psikoloğum bunu anneme söylemişti, şaşırmamıştım ama sinirlenmiştim.
"Evet ne olmuş.." umursamamış tavrım annemi de sinirlendirmişti, artık karşılıklı sinir doluyduk.
Annem,"Su, sana bir şey olabilirdi kızım" Aslında bana bir şey olmasını değil ruhumu kirleten bedenime bir şey olmasını istemiştim. Ama annem bunu anlayamazdı, psikoloğum bunu aramızda tutacağına söz vermişti. Buna sinirlenip odama hızlı adımlarla odama gittim. kapımı kilitleyip yere çöktüm ve gözyaşlarımı serbest bıraktım, ben kime güvenecektim? kim bana artık ihanet etmeyecekti. Benim tarafımdan kimse gerçek değildi
Bölüm sonu.
sevgilerle CİNAYET grubu 🎡
Sevgilerle temiz ruhunu kirleten zihnine ve bedenine nefret duyan Su.. 🎶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+9 Mesaj
Non-FictionCİNAYET grubu romanlar adına , sosyal medyadan insan toplayarak rastgle kurulmuş bir gruptur..ilk başlarda çok akıcı giden grup son zamanlarda çok durgundur sadece, bu grup artık bir sohbet grubu değildir.. birbirlerine çok bağlanmış 6 kişi.. onca...