(EVERYONE )
!!YAZAR DİLİNDEN!!
Onlar hala 6 kişiydi ama aralarında ki o ip yavaşça gevşiyordu. Zeynep okulu yüzünden gruba gelmiyor, rüya gruba bile bakmıyor. Kardelen grubun geri toplanmasını bekliyor. Zehra ortalarda yok, Su annesine zaman ayırdığı için çok aktif olamıyor. Elif ise ara sıra geliyordur .
Zeynep ara sıra gelip mesajlara okumadan görüldü atıyordur çünkü annesi onu iyi bir öğrenci olmaya zorluyordur, sıkı çalışıyor ve okulu takdir belgesiyle bitirmeye çalışıyordur. Kardelen her gün gruba yazıp diğerler'inin geri dönmesini bekliyordur.
Hepsi bir tarafa savrulmuşlardır, ve bunu hissediyorlardır. Bunu kalplerinde hissediyorlardır ama yapacakları bir şey yoktur, bir araya geldiklerinde eskisi gibi sohbet edemiyor hemen sohbeti kapatıyorlardır.
Onlar hiç dağılmadı ama ipin bir ucundan gevşek tutmaya başladılar, ipi daha sıkı tutmak istiyorlar ama herkes başka bir işle uğraştığı için zaman ayıramıyorlardır.
Söz vermişlerdi, hiç ayrılmayacaklarına. Hiç küsmeyeceklerine, hiç küsmediler, hep kavga ettiler ama hiç dağılmadılar. Onlar sözünde durdu.
Yine de hiçsizlik hissediyorlar, yine de eksik hissediyorlar. Onlar eksikler çünkü altı eksi bir sıfır ederdi onlar için. "Birimize bir şey olursa hepimize olur" demişlerdi.
Birine bir şey olmuştu ve hepsine olmuştu..
Hiç ayrılmayacaklar ama belki o ip hep böyle gevşek kalacak veya sııkıca tutacaklar o ipi
Su.
Grubun kurucusu aynı zamanda ortada ki ip gibidir. o da hiçsizliğe düşmüştür.
Zeynep.
Grubun elifle birlikte neşe kaynağı o da ipi yanlardan tutandır. o da hiçsizliğe düşmüştür
Kardelen.
Grubu toparlayan bir araya getiren ve grubun en sakini. o da grubun ortasında Su'yu ayakta tutmaktadır.
Rüya.
Neredeyse hiç yazmaz ama onsuz olmaz çünkü 6-1=0'dır, o da yanlardan tutandır.
Elif.
Grubun neşe kaynağı ve ayakta durmasını sağlayan 2. kişidir, en çok o korkar bu grubun dağılmasından. Dağılmaması için elinden geleni yapar. İp'in iki tarafından da tutar.
Zehra.
Grubun her sorunu çözmesini sağlayan kişidir. O da ipin bir kenarından tutar.
Herkes ip'in bir tarafından tutar biri bırakırsa hepsi dağılacaktır, bunu bildikleri için ip'i gevşek bile olsa tutarlar.
Kısaca onlar dağılmadılar, dağılamazlar. Sadece zamana ihtiyaçları var.
Çünkü zaman en çok onların elinden alındı.
Sevgilerle +9 Mesaj grubu.. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+9 Mesaj
Non-FictionCİNAYET grubu romanlar adına , sosyal medyadan insan toplayarak rastgle kurulmuş bir gruptur..ilk başlarda çok akıcı giden grup son zamanlarda çok durgundur sadece, bu grup artık bir sohbet grubu değildir.. birbirlerine çok bağlanmış 6 kişi.. onca...