İLAÇ

13 4 0
                                    

(Zehranur)

Sıkıcı tatil, sıkıcı insanlar ve sıkıcı bir hayat. Aşkım, her şeyim, kocacım Suyla konuşuyordum, sıkılmamak için. Ne çok sıkılmak sözcüğünü kullandım, yeni fark ediyorum, Yanımda kendim yaptığım tostum, önümde telefonum, ve üstümde pijamalarım halime gülerek Suya mesaj yazmaya devam ettim.

zeehraannur: Kocacım ben çok sıkıldım ya! ne sıkıcı bir tatil

ruhlarimizkarisiyor: birde bana sor.

zeehraannur: şu gruba da hiç yazmıyolar ha.

ruhlarimizkarisiyor: ay evet dur bi ben yazayım

                                                               🎡🎡🎡 

CİNAYET  

ruhlarimizkarisiyor: selamm

sonmusbinlerceyildizz: selamm hoşgeldin

ruhlarimizkarisiyor: hosbulduk da, noldu bu gruba

zeehraannur: evet sanki ölü gibi

kardelen_direk: evet öyle oldu biraz

sucluyumbelkibenn: ben geldimm

ruhlarimizkarisiyor: hosgeldin zeyy

kardelen_direk: hoşgeldin

sucluyumbelkibenn: hosbuldumm

Dün bu grup gayet kalabalıktı ne oldu da böyle durgun oldu, anında +9 olan mesaj kutum ilk kez 1 di gruba kimse yazmamıştı. Kısa süren sohbetimizden sonra telefonu bıraktım ve günlüğümü alıp yazmaya başladım

10/01/2022

Gitgide kötüleşiyor, ayakta durmakta zorlanıyorum, başım dönüyor. Güçsüz olmak istemiyorum, tek gerçeğim Suyu bırakmak istemiyorum, bırakmayacağım da. İyi olucağım, olmasam bile kendimi iyi yapacağım, buna mecburum. Annem antidepresan kullanmamı söyledi, istemedim. Zorunda olduğumu söyledi ama ben yine istemedim, bana o ilacı içirecek. İstemiyorum, azıcık bir sihirim kaldı, yok olsun kim ister ki...

Kalemi elimde zor tutuyordum, çok yorgundum o an, kendimi halsiz hissedip yatağa yattım.  Kendimi uykunun kollarına bıraktım. Uyandığımda ise yorgunluğumun uykusuzluktan olmadığını anladım ruhum yorgundu, uyanmıştım ama hala aynı yorgunluk üstümdeydi. Gidip yüzüme soğuk bir su çarptım, olmadı. Ruhumu mu temizlemem gerekiyordu? yorgunluk gitmesi için ruhumun mu uykuya dalması lazımdı.. nasıl olacaktı ki? Annem her geçen gün beni ilaç kullanmaya zorluyordu, ruhumun yorgunluğunu almak için ilacımı kullamam gerekiyordu? Fakat ben zaten ayakta kalmakta zorlanıyorum, ilaç içersem hiç kalamam ki? yanlış mı biliyorum ben..

ruhlarimizkarisiyor: karıcığımm neden gittin 

bir kaç dakika gelen mesajı algılamaya çalıştım, sonunda su'dan geldiğini anladım. Zorlukla mesaj yazdım

 zeehraannur: ask geliyorum birazdan

Aklı bende kalmasın diye böyle bir şey yazmıştım. Kapı açılma sesi geldi, ve annem içeriye girdi.

"Zehra kızım, al sana ilacını getirdim.. hadi iç artık." annem yine uğraşıyordu, tekrar tekrar uğraşıyordu. Ama bu sefer direnmeyecektim, ruhuma daha fazla bu yorgunlukla eziyet edemezdim, hakkım değildi ki.

 Ama bu sefer direnmeyecektim, ruhuma daha fazla bu yorgunlukla eziyet edemezdim, hakkım değildi ki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tamam.." dedim, ne kadar istemesem de yapmak zorundaydım. Annemin yüzünde bir gülüş belirdi ve hemen eczane poşetinden ilacı çıkardı, ve birde su. Sakince aldım, her hareketim yavaş olsun istedim o an. Hatta zaman dursun istedim, biri beni durdursun bir mucize olsun içmemek için geçerli bir sebepim olsun istedim. Tabii ki öyle bir mucize olmadı, en yavaş halimle ilacı ağzıma atıverdim ve ardından suyu içip, ruhumu derin uykuya yatırıcak ilacı kanıma karıştırdım.

İyi mi olacaktım bundan sonra? yoksa kötü mü, hiç bir şey bilmiyordum annemde söylemiyordu. Onun tek istediği bu ilacı içmemdi,olabildiğince hızlı adımlarla odama gittim tabii ne kadar hızlıysa.. Masamda duran suyu sakinleşmek için içtim, ilaç yavaş yavaş etki yapıyordu. Hala dağınık olan yatağıma geri döndüm ve kendimi bu sefer derin bir uykunun kollarına bıraktım..

-Sevgilerle CİNAYET grubu 🎡

-Sevgilerle ruhuna acı çektirdiğini düşünüp kendine acı enjekte eden Zehranur.. ✨

+9 MesajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin