SEVGİLİ YER...

16 2 0
                                    

(Elif)

Selamın aleyküm güneşcim! sabahın köründe bu ney ışıltı Maşallah..Söylene söylene uyandım, beni uykumdan uyandıran güneşe yapamayacağımı bilsem bile 2 saniye ölümcül bakışlar attım. Tam yatağımdan kalktığım an.. yere bir günaydın dedim.

"Bi sen eksikdin gerçekten!" Evet, ben az önce yere bağırdım.

Annecim, "Elif! ne bağırıyorsun sabah sabah manyadın mı sen?" Evet anne manyadım, yerle konuştuğuma göre..hatta bağırdığıma göre başka açıklaması olamaz, değil mi? Açım ya..

"Anne açım ben!" aklımdan geçirdiğim gibi anneme söyledim..

Annem," Bi desdur kızım saat 10.30" Aaa! saat 10.30 mu olmuş, ne ara ya. Hala güneşe sinirimden kalkıp perdeyi kapattım ve güneşe dil çıkarttım..

"Banane saatten açım ben!" Ama açım ben.. uyanmasaydım aç olmayacaktım işte! Hepsi güneş ağa'nın suçudur.. Annem ve dizileri beynimi ele geçirdi. Annem'in hazırlamayacağını anlayıp hızlıca alt kata gittim ve kendime bir şef tarifi hazırladım..karışık tost!. Tostumu afiyetle yedim ve bulaşıkları yıkayıp makineye koydum. Hoplaya zıplaya salona geçtim televizyondan o sen olsan bari açtım.

Annem,"kızım ben çıkıyo-"

"O sen olsan bari! sen olsan bari ooo!"

Annem zorlukla,"Her neyse" dedi ve evden çıktı..ben

"Bende ki bu sihri! keşke görebilsen.." deyip çılgınca dans etmekle meşgul olduğum için annemi uğurlayamadım. Nefes nefese kalmış bir halde müziği kapattım ve telefonumu elime aldım.

CİNAYET GRUBU +9 MESAJ

"NE?!" Şaşkın bir ifadeyle önümde ki manzaraya bakıyordum, bu grupta neyin nesiydi böyle?, kim eklemişti ki beni.

ruhlarimizkarisiyor: hosgeldin elifimm.

Ah! elbette Su

saturndebiokurr: hoşbuldum da bu grup neyin nesi?

ruhlarimizkarisiyor: sohbet grubumuz askm seni de eklemek istedimm

saturndebiokurr: iyi yapmışsınn

ruhlarimizkarisiyor: arkadaşlar bu saturndebiokurr elifimm

saturndebiokurr: helloo

veartikbenimsin: hoşgeldin ben Rüyaa :)

kardelen_direk: hoşgeldin

Aktif olanlar tanıştım ve sohbetten çıktım. Nefes nefese kaldığım için tezgahın üstünde ki suyu bi dikişte bitirdim.

"Of şimdi de çişim geldi!" paytak adımlarla tuvalete yürüdüm. Lavobodan çıkacakken eşiğine takılıp yine kendimi yerde buldum.

"Özlemişim yer, napıyon ya! görüşmüyoruz bayadır" diye dalga geçtim ve yerden destek alarak ayaklarımın üstünde durabildim sonunda. Düz yolda yüreyemezken birde imzaya gidicektim yarın ne ironik değil mi, anneciğimin işi olduğu için yürüyerek gidecektim zaten çok uzakta değildi. Size düşeceğimin garantisini verebilirim, iddiaya bile girerim bu konuda.

Whatsapp'dan bir yeni mesaj

Enayi 💩: Ecrinn gidicek misin imzayaa

Okul arkadaşlarımın bana ecrin demesinden nefret ediyordum. kendi kendime göz devirdim ve mesaj yazdım.

Sen: ya oğlum Ecrin demesene bana, evet gidicem

Hayır.. Ecrin nedir ya! çok, çok, çok sinir oluyorum anlamıyorlar ki.

Enayi 💩: Tamam Ecrin hehehhehe

BU KİŞİYİ ENGELLEDİNİZ

Bi de gülüyo ya

Evet iç ses haklısın, bi de gülüyo. Ama nasıl zortlamışdır kesin, yüz ifadesini hayal ettiğim için evde büyük bir kahkaha patlattım. Tam yürüyecekken telefon elimden kaydı, telefonu yakalamaya çalışırken bir kaç kez zıpladı ama nafile.. yere düştü!

"Ah! özür dilerim bebeğim.." telefonla gerçekmiş gibi konuşuyordum ve ona sarılıyordum.. ciddi ciddi, gözümden resmen yaş geldi.

Ve annem'in sesini duydum, "Ecrin! ben geldim al şu poşetleri" Keşke gelmeseydi.

kendi kendime, "Hay, Ecrin kadar başınıza taş düşsün inşallah" diye söylendim ve annem'in elinden poşetleri alıp tezgaha koydum.

"Ooo ne aldınız sultanım" diye Muhteşem yüz yıl tarzında konuştum. Poşetlerin içine baktım,ıspanak...ölüm günüm bu gün müş, daha çok gençtim ben!
"Anne sorması ayıptır..ıspanak yeniyor mu?"
Annem, "Hep köfte patates besleniyorsun Elif"
Diye bana karşılık verdi inkar etmek istedim ama doğruydu. Odama doğru yürümek istedim tek istediğim yürümekti ama..düştüm
"Merhaba sevgili yer.."

Bölüm sonu.
Sevgilerle CİNAYET GRUBU 🎡
Sevgilerle düz yolda yüreyemeyen Elif..ecren EHEHEHE 🌝

+9 MesajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin