Kendi çapında kitleye sahip bir fotoğrafçısın. Ama stüdyo çekimlerinden hoşlanmıyorsun. Hayatının herhangi bir anında gördüğün ve dikkatini çeken insanlara modelin olmak isteyip istemediklerini soruyorsun. Onları kendi hallerinde belki işe giderken, belki okuldan dönerken, belki de sadece durup öylece hayatlarının akıp gitmesini izlerken çekiyorsun. Sonra da çektiklerini internet sitende paylaşıp onların izniyle altına onlarla ilgili notlar düşüyorsun. Bu daha çok hoşuna gidiyor. Çünkü nasıl onlar senin hayatında bir yer ediniyorsa sen de onlar için güzel bir anı olarak kalıyorsun. Onları durdurup çok güzel olduğunu söylediğinde yüzlerindeki ifadeyi görmek sana keyif veriyor.
Bu bölümdeki insanları ünlü olarak düşünmeyin. Hepsi sıradan ve yaşamaya çalışan insanlar. Belki bakarsınız gelecekte ünlü olacak biriyle bu şekilde tanışırsınız.
•Andrew Garfield•
"Andrew ile bir inşaat bölgesinde tanıştık. Okulunu bitirmeye çalışan bir öğrenci. Bu bölgedeki öğrenci evlerinden birinde yaşıyormuş. Bana hayatta bir yer edinmek istediğini ve bunun için çabaladığını söyledi."
•Lily-Rose Depp•
"Lily Rose, onu gördüğüm ilk anda dikkatimi çekti. Donuk bakışlarının ardında bir şeyler olduğuna emindim. Yanına gittiğimde ürkekti. İnsanların içinde poz vermeye çekineceğini söyledi ve beni yakındaki evinin bahçesine davet etti. Beni tüm çıplaklığınla hayatına aldığın için teşekkür ederim Lily."
•Noah Centineo•
"Noah ile çıktığım bir kış tatilinde tanıştım. Kayak için çıktığımız tepede bir grup insanla mahsur kalmıştık ve bunu değerlendirmek istedim. Güzel bir İtalyan erkeği. Tepede geçirdiğimiz bu kısa sürede yardım edebildiği herkese yardım etti. O çok düşünceliydi. Tüm yaptıkların için teşekkürler, Noah."
•Shawn Mendes•
"Ailemle piknik yapmak için yeşillik bir alan arıyorduk. Yolda Shawn ile karşılaştık ve bizi çok güzel bir yere götürdü. O sırada bugünkü modelimi bulduğumu anladım. Beni kırmadı ve kabul etti. Bu küçük yerde doğmuş ve yeşilliklerin arasında büyümüştü. Yüzüne baktığınızda bile bu doğallı görebiliyordunuz. Shawn, beni kabul ettiğin için teşekkür ederim. Eminim bir daha karşılaşacağız."
•Johnny Depp•
"Bu, John. Arkadaşları ona Johnny diyor, benim de söylememe izin verdi. Onu şipşak kamerasıyla gördüm. Çıkardığı fotoğrafları düzenliyordu. Yanına gidip onu çekmek istediğimde bana bir şartı olduğunu söyledi. O da beni çekecek ve albümüne koyacaktı. Bu ilk defa başıma geliyordu ve hoşuma gitti. Bir kızı olduğunu söylediğinde meraklandım ve kızının birkaç gönderi önceki Lily olduğunu öğrendim. Lily'nin kibarlığını kimden aldığını anlamış oldum böylece."
•Tom Holland•
"Büyükbabamın çiftliğine gittiğimde komşu evde bir oğlan fark ettim. Güzel ingiliz aksanıyla onun da büyükbabasını ziyaret ettiğini söyledi. Atlarla iyi anlaşıyor ve onlarla gezmeyi seviyordu. Ondan modelim olmasını rica ettiğimde favorisiyle poz vermek istediğini söyledi. Hemen kabul ettim. Bu keyifli deneyim için ve bana ata binmeyi öğrettiğin için teşekkür ederim, Tom. Bir sonraki yaz görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙞'𝙢 𝙖 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢𝙚𝙧
FanfictionDaha çok görseller üzerinden ilerleyen ve birçok ünlüyü barındıran bir "hayal et" kitabı. ×İlk bölümler biraz acemice hazırlanmıştır. Biraz ilerlediğinizde hem görsellere hem de yazılara yer verildiğini göreceksiniz.