Keyifli okumalar kurtlarım ❤
🐺🐺🐺
**********************************
1.BÖLÜM "MEKTUP"
Yıl 1912....
Elimde ki sepeti daha sıkı tutarken yavaş yavaş gözüken evim ile gülümseyip adımlarımı hızlandırdım.
Minik kasabamızın sonunda olan kırmızı evim oldukça şirindi.
Açık kırmızı duvarları, kahverengi çatısı ve turuncu tahta pencereleri ile çok tatlıydı.
Hele arka kısmında ki sebze bahçem ve ön kısmında ki meyve ağaçlarım ile oluşturduğu yemyeşil manzara ile çok hoştu.
Evimi ve bana verdiği huzuru seviyordum.
Evimin dışında meyve sebze büyütürken, içinde çeşit çeşit, rengarenk çiçeklerim vardı.
Her gün hiç üşenmeden, sıkılmadan sular hepsiyle tek tek ilgilenir ve konuşurdum.
Şimdide öyle yapacaktım.
Zira sabah yapamam gereken şeyi ormana gitmek zorunda olduğum için yapamamıştım.
Bu kasabanın minik doktoruydum ben.
Her ne kadar doktorluk okumasam da bir zamanlar yanında çırak olarak kaldığım bilge hekim sayesinde birçok şeyi biliyordum.
Biz kimyasal ilaçlar kullanmak yerine tamamen bitkisel ilaçlar hazırlayıp insanları bedava tedavi ederdik.
Ancak uzun zaman önce bilgeyi kaybetmiştik, bu yüzden de kasabalılara ben yardım ediyordum.
Her sabah güneş yeni yeni etrafı aydınlatırken uyanır ilk iş çiçeklerimi sular ardından sebze ve meyve ağaçlarını sular ardından da giyinip ormana giderdim sepetimi koluma takarak.
Ormanda sakince yürürken bulduğum yararlı bitki veya çiçekleri sepetime atardım.
Kahvaltımı da bulduğum taze ve sağlıklı meyveler ile yapar hemen ormanın ortasında ki tertemiz göle gidip elimi yüzümü yıkardım.
Bazen ise bedenimi rahatlatmak için suya girer ve biraz yüzüp öyle eve dönerdim.
Önünde durduğum sevimli evime gülümseyip daha fazla durmadan verandayı geçip eve girdim.
Kapıyı ardımdan kapatırken kolumda ki sepeti hemen masanın üzerine bırakıp masanın üzerinde ki eski çaydanlığı alıp çiçekleri sulamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ (Yalan Masal Serisi 1)
WerewolfBir varmış, bir yokmuş. Evel zaman içinde kalbur saman içinde... Bir zamanlar kırmızı başlıklı bir kız yaşarmış, hasta babaannesinin köyüne ona bakmaya gitmiş. Ancak ne var ki babaannesinin yerine bir kurt girmiş. Kırmızı başlıklı kız bunu farkedeme...