10.BÖLÜM 🐺SON🐺

1.3K 139 52
                                    

Keyifli okumalar kurtlarım ❤

🐺🐺🐺

**************************

10.BÖLÜM "SON"

Göğsünde uzandığım adamın bedeninde gezdirdim elimi.

Tüm ayrıntılarını hissederken yüzümün altındaki sert göğüse yanağımı sürttüm.

Ah size en başından anlatmam gerekiyor değil mi?

Ben Emery.

Namı değer kırmızı başlıklı kız.

O gün büyükannemi görebilmek için hızla üzerime aldığım beni üşümekten kurtaran kırmızı kukuletam sayesinde bu isim ile anıldım her daim.

O gün ne mi oldu?

İkimizde öldük.

Ancak nu normal bir ölüm ile kıyaslanamayacak derecede ilginç bir ölümdü.

Zira ruhlarımız bu dünyadan göçmek yerine bedenlerimizi bu diyara taşımıştı.

Kurtlar diyarı.

Bu alem tamamen kurtlara ait bir diyarmış.

Ve bilmediğim diğer büyük gerçek ise şuan göğsünde uzandığım adamın herkesin dilinde olan gaddar, acımasız bir komutan olduğuydu.

Onunla aramızda kimsenin anlayamayacağı bir bağ varken benim bunu hissetmemem zaten ahmaklık olurdu.

Ben Emery.

Hayatının aşkı yüzünden ölen kadınım.

Bir hayvana nasıl aşık olabilirsin ki? Demeyin.

Benim ruhum onu tanımıştı.

Önemli olanda bu değil mi zaten?

Bedene değil ruha aşık olmak, ruhunun geleceğin olacak kişiyi tanıması.

Zaten herkes de tanımadığı, hiç görmediği, bilmediği, yalnızca varlığını hissettiği birine aşık olmaz mıydı ki?

Bunu biz farkedemeyiz ancak ruhumuz pekala farkedip sizi uyarır.

Ruhumuzun bizi uyarması sayesinde onu görünce içimize tanıdık bir duygu doğar.

Sanki onu yıllardır tanıyormuş gibi.

Kalbin hızlanır.

Bunu da ruh sağlar, ruhun beynine gerçeği gösterir beynin ise sana gerçeği göstermesi için, senin farkedebilmen için kalbini uyarıp hızlanmasını sağlar.

Kısacası her şey ruhta başlayıp ruhta biter.

O yüzden bekleyin.

KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ (Yalan Masal Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin