6.BÖLÜM 🐺RÜYA🐺

1.2K 166 112
                                    

Keyifli okumalar kurtlarım ♡

🐺🐺🐺

************************

6.BÖLÜM "RÜYA"

Aniden uzandığım yataktan doğrulurken yaşadığım korku ile saçlarım terlemiş ve alnıma yapışmıştı.

Fazlasıyla ilginç bir rüyaydı.

Tamam korkunç değildi ancak bünyeme oldukça fazla geliyordu.

Yine aynı şekilde yatağımda uzanıyordum, tam yatağımın karşısında kapı vardı ve kapının önünde bir gölge.

Gölgenin boyu ve şekli itibariyle bir erkek olduğunu düşündüyorum ancak başka bir şey de olabilirdi.

Bedenim kilitlenmiş öylece ona bakarken durduğu yerden hareketlenmiş ve üzerime doğru yavaş yavaş gelmeye başlamıştı.

Ben daha ne olduğunu anlamazken üzerime uzanıp başını boynuma sokmuştu.

O anki korku ile dilim çözülmüştü.

Ancak tam "Kimsin?" Diye soracakken uyanmıştım.

Tanrım!

Bu ne biçim bir rüyaydı böyle? Ne anlamam gerektiğini bile bilmiyorum.

İyice sakinleştikten sonra etrafta gezdirdim bakışlarımı, hala tedirgin hissediyordum kendimi.

Ve tedirginliğimi arttıran diğer bir etken hala sabah olmamasıydı.

Korku ile yatağa uzanıp yorganıda başıma kadar çekerken bir an önce uyuyabilmek için çoktan dua okumaya başlamıştım bile.

Saniyeler dakikaları, dakikalar saatleri kovalarken bir buçuk saatin ardından uyuyabilmiştim.

****

Sabah olduğunda uykumu alamamış bir şekilde açmıştım gözlerimi, zira gece boyunca bir iki saatte bir kabuslar ile uyanmıştım.

Bir gölge sürekli beni izliyordu.

Her yerde.

Ya evin bir köşesinde ya tavanda ya da yatağımın kenarında...

Kızarık gözlerim ile ayağa kalkıp cama yaklaştım, oda fazlasıyla boğuk geliyordu bana. Boğuluyormuş gibi hissediyordum.

Perdeyi yana çekip pencereyi sonuna kadar açarak bedenimi dışarı eğdim biraz.

Ciğerlerime çektiğim temiz, ayaz kokusu beni rahatlatırken gözlerimi kapatıp başımı göğe kaldırdım.

Birkaç dakika öylece dururken aniden içime dolan tuhaf bir his ile etrafta gezdirdim gözlerimi.

Birkaç saniye bir şey bulamazken tam içim rahatlayacakken ağaçların arasından çıkıp bana doğru bakan koyu sarı gözler ile kalbim hızlandı.

KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ (Yalan Masal Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin