╔═════ ∘◦ ☆ ◦∘ ══════╗
𝐂 𝐇 𝐀 𝐑 𝐀 𝐂 𝐓 𝐄 𝐑 𝐒
╚═════ ∘◦ ❉ ◦∘ ══════╝Celine Farach as
SIRENA FLORIS (Age: 23)Peter Badenhop as
AURELIO CHAMBERS (Age: 33)┏━━━━━━━━━━━━━━━┓
𝐖 𝐀 𝐑 𝐍 𝐈 𝐍 𝐆
┗━━━━━━━━━━━━━━━┛➵ THIS WILL INCLUDE:
↳ MATURE CONTENT
↳ MATURE LANGUAGE
↳ DRUGS AND ALCOHOL
↳ MANIPULATION
↳ PHYSICAL AND SEXUAL ABUSE
↳ AGE-GAP (IF YOU DO NOT APPROVE OF THIS AGE-GAP THEN DO NOT READ NOR COMMENT ANYTHING ABT IT!)
┏━━━━━━━━━━━━━━━┓
O T H E R S
┗━━━━━━━━━━━━━━━┛➵ ME? STARTING ANOTHER STORY?!
Why?
I still want to write something that was close to Violeta but somewhat not?
Idk just the male character being dark possessive :D➵ WARNING! I'M WRITING THE CHAPTER AS I GO! I DON'T HAVE IT PLANNED OUT SO IF YOURE CONFUSED ILL TRY MY BEST TO ANSWER YOUR QUESTIONS BUT I AS WELL WILL BE CONFUSED!
➵ I DO NOT APPROVE OF ANYTHING! THIS A FICTION ALL OF THIS IS NOT WHAT THE CHARACTER DO IN REAL LIFE!
➵ ANY OUTFIT IM DESCRIBING CAN BE FOUND IN THE COMMENTS FOR MY VISUAL PEOPLE LIKE ME!!!
➵ I'M NOT TRYING OR AM SEXUALIZING ANY OF THE CHARACTERS! I HAVE A THEME OF FEATURES AND THEM AS A WHOLE. I USE PHOTOS FROM THEIR INSTAGRAM AND MOST OF THEM ARE EITHER SHIRTLESS, IN A SWIMSUIT, OR IN LINGERIE BUT NO WAY AM I TRYING TO SEXUALIZE THEM!
➵ THIS IS AN IDEA OF MIND! IF I COPIED SOMEONE OR IF ITS SIMILAR PLEASE TELL ME! IM NOT TRYING TO STEAL!
➵ Bold/Italics= Subconscious
Italics= Daydreams/dreams➵ Hope you all enjoy the story!
➵ NEW START: February 15, 2022/ 6:58 PM
YOU ARE READING
𝑺 𝑰 𝑹 𝑬 𝑵 𝑨 ꕥ || DISCONTINUED
Romance𝑶𝑩𝑺𝑬𝑺𝑺𝑰𝑶𝑵 𝒙 𝑫𝑨𝑹𝑲 𝑹𝑶𝑴𝑨𝑵𝑪𝑬 - "𝑇ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡 𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢, 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑟𝑖𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑝𝑜𝑠𝑠𝑒𝑠𝑠𝑖𝑣𝑒𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑎𝑛 𝑜𝑥; 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑒." - #2- creepy (01/07/23)