12

130 17 61
                                    

Jungwon mengajaknya ke gerai aiskrim yang berdekatan dengan rumah hantu tadi.

Dia membeli aiskrim vanila manakala Heejin membeli perisa mint choco (hoho perisa favorite author). Setelah itu, mereka duduk di atas kerusi yang telah disediakan.

"Sedap?" Heejin mengangguk laju dengan pertanyaan Jungwon.

Diam diam Jungwon memerhatikannya. 'Cantiknya,'

•~•

Banyak jugak permainan yang diorang main. Jungwon hadiahkan patung hamster besar dan gebu yang pegang kuaci kepada Heejin sebab dia menang game menembak tadi.

 Jungwon hadiahkan patung hamster besar dan gebu yang pegang kuaci kepada Heejin sebab dia menang game menembak tadi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Comelnya patung ni! Gomawo Jungwon!" Heejin memeluk patung tu.

"Lagi comel muka kau," gumam Jungwon.

Dia berhenti. Heejin juga turut berhenti ketika melihat Jungwon berhenti berjalan.

"Kenapa? Ada masalah ke?"

Tiba tiba Jungwon memusingkan badannya ke arah Heejin. Dia memegang kedua belah pipi Heejin dan mengucup bibirnya untuk beberapa saat.

"Aku tak lupa denda tadi,"

Heejin memegang bibirnya yang baru selesai dikucup. Matanya membulat macam boba. Pipinya memerah. Dia masih terkejut dengan apa yang baru berlaku.

"Pencuri!" jerit Heejin.

"Kenapa? Aku tak curi pape pun dari kau. Atau ada barang kau yang dicuri ke?" Jungwon panik.

"T..tak. Kau curi ciuman pertama dan hati aku," ujar Heejin perlahan sambil tersenyum.

"Ish, saje je kau ni. Meh aku nak cium lagi!" Jungwon mencubit pipi Heejin lalu mengucup keningnya.

•~•

Perjalanan pulang mengambil masa 20 minit. Diorang naik bas, akibat kepenatan, Heejin tertidur di atas bahu Jungwon.

Dia mengusap lembut kepala Heejin sambil tersenyum.

"Sleep well my baby boo," ujar Jungwon seraya mencium ubun-ubun kepala Heejin.

Ok, aku tak tau nak sambung macam mana dah. Siyes idea aku dah habis kat sini 🥲
































































4 kali update hari ni :') aku dah geram sangat dengan Wattpad, macam- aku tak boleh describe benda tu!! ARGH!! Lain kali kalau aku siap buku tu maknanya aku kena published semua part lah💀 tak kira berapa puluh part pun.. ish!

Sorry sangat weh sebab ending dia tak memuaskan korang.. aku tulis ni malam, so otak aku dah jem😭

Ok, terima kasih anda yang sudah membaca Dimensions [Enhypen Jungwon] ini!! Cerita ni takde kena mengena dengan kehidupan sebenar idol kita. Aku tak copy mana mana cerita eh! 100% keluar dari kepala hotak author yang single ni (ceh)

💌__________🤍❤️___________💌

DIMENSIONS || 양정원 [✓]Where stories live. Discover now