W drzwiach zobaczyłam... Jakiegoś chłopaka był bardzo podobny do Jisunga.Spojrzał na mnie z pogardą i podszedł do mnie i mnie spoliczkował, bardzo mocno pewnie był cały czerwony. Łzy napłynęły mi do oczu. On uderzył mnie jeszcze kilka razy i wyjął nóż i przejechał nim po moim przed ramieniu z którego zaczeła się mocno lać krew. Mi zrobiło się trochę słabo ten chłopak się uśmiechnął, zgasił światło i wyszedł.
Nie wiem ile czasu tak siedziałam, w pewnym momencie zasnełam z bólu. Kiedy się obudziłam krew mi się już nie lała w pokoju dalej panowała ciemność ja zaczełam się wiercić żeby poluźnic sznury, kiedy się tak wierciłam krzesło na którym siedziałam spadło i się połamło, mam nadzieje że nikt nie usłyszał huku. Udało mi się rozwiązać ręce i nogi. Niestety spadłam na tą przeciętą rękę i ją chyba sobie złamałam ponieważ strasznie mnie bolała w nadgarstku. Dlatego postanowiłam sobie zrobić prowizoryczny opatrunek. Oderwałam dół od bluzki wziełam kawałek deski z krzesła i przywiązałam do rękim. Jest do bardzo nie odpowiedzialne robić taki opatronek ze starego krzesła ale nic innego mi nie przyszło do głowy.
Podeszłam do drzwi i zaczełam szarpać za klamkę, próbowałam też rozwalić drzwi drewnem z krzesła ale mam za mało siły. Zaczęła znowu szarpać za klamkę wtedy za drzwiami usłyszałam kroki i szybko się od nich odsunełam usłyszałam przekręcania kluczyka i usłyszalam huk drzwiami i zapaliło się światło zobaczyłam tego chłopaka co wczesniej. Widać było że jest wściekły
Doigrałaś się dziwko- powiedział szybko do mnie podszedł i...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam że taki krótki i że tak długo nie było rozdziału
Tereotycznie powinnam mieć dużo czasu i się cieszyć bo mam ferie ale muszę się uczyć bo mam po feriach dużo spr
Mam nadzieje że się podoba(Przepraszam musiałam)
~289 słów~
CZYTASZ
~porwana.Jk~
Short Storyjeżeli chcecie być zdrowi na umyśle nie czytajcie (czeba być mną żeby zniechęcać do swojej książki) tytuł chyba wiele mówi Niestety pisze na telefonie więc mogą być błędy jeżeli ktoś zauważy niech pisze to poprawie Najlepsze Osiągnięcia: #9-jk #2...