Clint Barton 2

98 10 45
                                    

Y/n: Your name (senin adın)
Y/L/N: Your last name (senin soyadın)
Cedric: Abinin adı
⚠️uyarı⚠️: Yokk sadece@p#şm€ var sonda

Aradan 3 ay geçmişti ve Fury'nin teklifini kabul etmiştin. Sen odanda kitap okurken Clint seninle uğraşıyordu ama sen takmayıp kitabını okumaya devam ettin.

Clint; Y/n... endişeli sesi ile.

Y/n; Ne oldu Clint? kafanı kitabından ayırıp Clint'e baktın.

Clint; Ya sıkıldım biraz benimle ilgilen

Y/n; Ne yapabilirim sizin için bay Barton? kitabını kapatıp koltuğun kenarına fırlattın.

Clint; Bilmiyorum...

Y/n; Sıkılmaktan geber o zaman kitabını geri eline alırsın ve kaldığın yerden devam edersin.

Clint; Sorunda bu geberiyorum zaten.. Ama sıkılmaktan değil

Y/n; Neyden o zaman?

Clint; Boşver ayağa kalktı ve okuduğun kitabı elinden hızla alıp kaçmaya başladı.

Y/n; Ya en güzel yerindeydim öküz! Clint'in peşinden koşarken kitabı almaya çalışırsın. Ve almaya çalışırken Natasha yanınıza gelir. Ve koşmayı kesersiniz.

Natasha; Noluyor yine küçük çocuk gibi koştuyorsunuz?

Clint'i göstererek.

Y/n; Bu ayı benim kitabı mı vermiyor.

Clint sırıtarak sana bakmaya başlar.

Clint; Gelip alın o zaman bayan Barton

Natasha sırıtmasını saklamayı çalışır ama başaramaz. Hem güler hem sırıtır.

Y/n; Clint!

Clint; Tamam tamam ama öpücük verirsen belki. Dudaktan.

Gülümsersin ve Clint'in dudağına yaklaşırsın sırıtarak. Sonra kafa atarsın ve Clint darbe ile geri geri gider.

Y/n; Al sana öpücük bay Barton. Ver şimdi kitabı.

Kitabı sana verir ve okuyarak salona gidersin oturup okumaya devam edersin. Bir kaç dakika sonra bütün Avengers yanına toplanır herkes sohbet ederken sen hala kitap okuyordun. (Kitap okumak güzel bir şeydir arkadaşlar 😋) Yanına birinin oturduğunu hissettin bu da Clint'ti.

Clint; Acıdı. kitabını kapatıp yanına koyarsın.

Y/n; Yaa öyle mii kıyamam ben sanaa... alayla dersin.

Tony hemen lafa atlar.

Tony; gözlerini devirerek Ya sen niye öpücük istiyon ki direkt yapış işte dudağına. Tony'e sinirle baktın.

Steve; Hala yapışabilirsin seni durduran bir şey yok.

Y/n; Yumruğum var ama?

Wanda; Clint'e yumruk atacağını sanmıyorum tabi kafa atmak hariç.

Y/n; Niyeymiş o?

Wanda; Çünkü Clint'e aşıksın her gün onu düşünüyorsun. Ne zaman Clint desek elin ayağın birbirine dolanıyor.

Wanda haklıydı. Ve Clint'e baktığında hem sırıtıyordu hem sana bakıyordu. İç ses= Yapış gitsin yoksa ben kaparım bay Barton'u. Clint'i kendine çekip dudağına yapışırsın tabi o da durmaz karşılık verir.

Thor; bağırarak ÇOCUK VAĞĞĞR! Peter'den bahsederek. Herkes Thor'un dediğine güler.

Aynı anda çekilirsiniz ve alnınızı birbirine yaslarsınız.

Y/n; Seni seviyorum Clint Barton...

Clint; Bende seni seviyorum Y/n Winston...

💗🤍❤️‍🔥🫀

Bende sizi seviyorum aşkolarrrrrr.

Bi de saçma bölüm oldu onuda biliyorummm.

Ve istediğiniz bir Marvel, Avengers veya Mcu karakteri yazın yapayımmm. Tabi aklıma gelirse.

Sizi seviyorummmmmm<33333

Clint; Ve bende sizi seviyorummmm💗

Avengers/Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin