Herkese günaydın aşkolarımm. Umarım güzel bir gün ile okuyorsunuzdurr.
Bir de Marvel/Avengers karakterlerinden yazmamı istediğiniz kişiler varsa söyleyin yazayımm. Ve nasıl yazmamı istersiniz bunuda belirtinn.
Bu kitap biraz kısa gibi ama olsun.
--
Y/n: senin adın⚠️uyarı⚠️:
Steve, senin nişanlın.
Onu kıskandırmak hoşuna gidiyordu çünkü sinirlenince çok tatlı olduğunu düşünüyordun.
Steve: Bebeğim biliyorum beni kıskandırmak hoşuna gidiyor ama yanlışlıkla kavga edebiliriz.
Y/n: Tamam tamam kıskandırmıcam. Ama biri var.
Steve göz devirerek cevap verir.
Steve: Kim ve beni ilgilendiriyor mu?
Y/n: Evet. Bal gibide ilgilendiriyor. Gözleri masmavi denizler gibi....
O kadar içtenlikle anlatmaya başlarsın ama Steve bazen sözünü böler. Bu da kıskandığı anlama geliyordur.
Steve: Benimki onun gözünden daha güzel hıh.
Kendini beğenmiş bir şekilde der ve göz devirir.
Y/n: Ama kasları... T-shirt'in içinde çok hot....
Steve: Kim bu @r#sp# çocuğu?
Y/n: Bilmem sen söyle.
Steve tekrar göz devirir ve kollarını göğsünün altına bağlar.
Y/n: Fotoğrafınu göstereyim mii?
Steve: İstemez onun yüzünü göreceğime senin kokunda ölürüm daha iyi.
Steve'nin cevabına gülümsersin ve telefonunu açıp galerine girersin Steve, spor salonu'nda çalışırken onu gizlice çektiğin fotoğrafı açıp Steve'e gösterirsin. Ama dönüp bakmaz bile.
Y/n: Ya bakmazsan tadı kalmaz.
Korkarak telefona bakar ve derin bir nefes verip rahatlar.
Steve: Biliydim böyle olacağını.
Steve'in cevabına gülersin ve telefonunu kapatıp kenara koyarsın kollarını Steve'nin boynuna dolarsın. O da sarılmana karşılık verir.
--
Arkadaşlar kötü olmuş mu? Olduysa belirtip söyleyin aklıma bir şey gelmediği için kafadan atıyorum.
Ve fikirlerinizi belirtirseniz sevinirimm.
Başka kime yazayımm?
Küçük bir oy verirseniz çok mutlu olurummm.
Steve: Kendine iyi bak güzelim bir dahakine görüşmek üzere😉.
(Tony yan çar.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers/Marvel ile hayal et
RandomElimden geldiğince iyi yazmaya çalışıyorum.. Okursan oku