Tony Stark |\Antony Edward Stark/|

155 15 34
                                    

Kısa bir özet geçeceğim biliyorum bir kaç gündür yokum. Müsait olamıyorum. Sınavlar başladı. Şimdiden hepinizden çok çok özür diliyorum. Umarım okurken keyif alırsınızz. Şimdi lafı uzatmadan okumaya başlayınnn. İyi okumalarr💗

Y/n;(your name) Senin adın.

Y/bf/n; (your boy friend name) En yakın arkadaşının adı.

⚠️uyarı⚠️: Az bir şey küfür.

2 yıldır Tony'nın asistanıydın. Aynı zamanda da arkadaşı. Elindeki dosyalarla beraber Tony'nın odasına girersin.

Y/n; İmzalaman gereken dosyalar ve raporlar var Tony.

Tony; Sen masama koy sonra imzalarım.

Y/n; Şimdi imzalanması gerekiyor. Hemen.

Tony; Pff tamam. Koy sen masaya.

Y/n; Yarım saat sonra buraya geleceğim eğer imza falan görmezsem zorla imzalattırırım.

Tony; Hobaa sakın olun hanım efendi imzalarım. Tehdide gerek yok.

Y/n; Hala konuşuyor musun?

Tony; Tamam tamam.

Tony, sen odadan çıktıktan sonra bir kaç dosyaları ve raporları imzalar. Ve odadan çıkıp dışarı yanına gelir.

Tony; İmzaladım.

Y/n; Güzel yarın alırım.

Tony; Ne yani oyun mu oynadın şimdi?

Y/n; Tabii ki hayır. Şuan işim var.

Tony, tam konuşacakken sözünü araba freni keser. Ve arabadan bir erkek iner. Yanına gelip elini tutar ve nazikçe öper. Bu kişi eski erkek arkadaşındı.

Y/bf/n; Nasılsın prenses?

Y/n; Seni gördüm daha iyi oldum diyebilirim.

Y/bf/n; Bende seni gördüm daha iyi oldum.

İkimizde karşışıklı gülümsersiniz. Ve arkadaşın Tony'e bakar.

Y/bf/n; Ah merhaba. Ben Y/n'in erkek arkadaşı y/bf/n.

Tony: Anthony Edward Stark. Kısaca Tony Stark.

Tony'nın adını söylerken kelimeleri bastırdığını fark ettin. (Yani kıskandığını)

Y/bf/n; Y/n yarın benimle öğle yemeğine gelir misin?

Y/n: Tabii.

Y/bf/n; Telefon numaram var sende biliyorsun.

Y/n; Evet. Yarın haberleşiriz o zaman?

Y/bf/n; Haberleşiriz merak etme.

Gülümseyip arabasına biner ve gider. Sen tam gidecekken Tony, senin kolundan tutup kendine çeker.

Y/n; Ne var Tony?

Tony; O piçle yarın öğle yemeğinde gitmeyeceksin.

Tony'nın sesinden ve alnındaki patlayacak olan damardan sinirlendiğini anlayabiliryordun.

Y/n; Nedenmiş peki?

Tony; Çünkü, sen benimsin! Lanet olsun ki benimsin! Sen onun değilsin!

Y/n; Yani?

Tony, sesini hafif yükselterek konuşmaya başladı.

Tony; Y/n, anlamıyor musun sana aşığım aşık! Deliler gibi aşığım sana! Deliler gibi seviyorum seni! Seni düşünmeden edemiyorum! Her gün aklıma ve rüyalarıma giriyorsun! İş yaparken seni düşünmeden de edemiyorum.. Seni seviyom y/n... Sana aşığım.... Lanet olsun ki aşığım... Hemde deliler gibi..

Sertçe yutkundun.

Y/n; Açıklamak gerekirse.... Bende sana karşı boş değilim.. Sana açılmaya çalıştım ama yapamadım. Çünkü o zaman yanında başka kadınlar oluyordu..

Tony; Siktir et o kadınları.

Tony, dudağına yapışır ve sende karşılık verirsin. Bir süre sonra nefessiz kalınca ayrılırsınız ve sevgili olarak hayatınıza devam edersiniz.

_______________________________

Umarım okurken keyif almışsınızdırrr.


Başka kime yapmamı istersinizzz?

Tony: Hi ladies. Umarım iyisindir seni seviyorum görüşürüzzz.





Avengers/Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin