Thor Odinson

88 6 0
                                    

Arkadaşlar kendimi de ekledim umarım sizin için bir sorun olmaz..
————————————-
Yn; Your name / Senin adın

⚠️uyarı⚠️; Yokkk

Avengers'e katılalı 5 ay olmuştu. Ve Avengers'e katılır katılmaz Thor'a aşık olmuştun ama belli etmiyordun. Tabii benle ve Natasha hariç.

Yazar (ben); Açılacak mısın?

Yn;  Hayır. Red ederse?

Yazar; Tövbe yaa kızım şimdi bir tane yumruk geçireceğim o güzel yüzüne. Ya yemezsin yemezsin. Hem gül gibi bir kızsın alla alla.

Natasha; Ya yn açıl artık zaten Stephen ile Yazar'ın arasını yapmaya çalışıyoruz.


Bana bakarsın.

Yazar; Neee?

Yn; Bana söylemeyip gidip Nat'a söylüyorsun değil mi? Püü. Yazıklar olsun sanaa.

Yazar; E ne yapayım ne zaman söyleyemeye gelsem göreve gidiyorsun ya da dışarı çıkıyorsun.

Yn; İnsan yinede bir mesaj atar. Püh.

Thor yanımıza gelir.

Yazar;  Heh şükür geldin. Bizde sana bir şey diyecektik.

Thor; Dinliyorum.

Yazar; Thor yn sana aşık! Seni delilerr gibi seviyor! Yanından hiç ayırmak istemiyor! Artık öpüşün kurtulalım! Ve bana Stephen'i ayarlayın!

Thor gülümseyip yanına gelir ve dudağına öpücük bırakır. Sonrası evli, mutlu, çocukluuu.

💗🫀

Biliyorum kısa oldu ama aklıma bir şey gelmiyor. O yüzden bana dm'den yazıp bunu böyle. Steve'i kıskandır sonrasında falan filan gibii.

Yapmamı istediğiniz karakter kimm?

Sizi seviyorummmm hoşçakalınnnn💗💕💘

Thor; Leydim rica etsem oy verir misinn? Eğer verdiysen teşekkürlerrrr. Görüşürüzzzz. Ve vermek zorunda değilsinnnn

Avengers/Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin