Intro

831 41 3
                                    

[ Flashback. ]

" Calum? " vroeg ik. Calum keek op. " Ja? " antwoorde hij. " Je gaat me nooit vergeten toch, of wel? " vroeg ik verlegen. " Tuurlijk niet, je bent me beste vriendin! We gaan elke dag bellen, en ik vergeet je nooit meer. "

Nou, mooi wel dus. Tien jaar later, en hij heeft me nooit gebeld.

Mijn naam is Willow, Willow Saunders. Ik woon in een klein dorpje ergens in Australië. Maar daar is verandering ik gekomen: We gaan verhuizen naar Melbourne.

Samen met m'n tweelingbroer Maxim en m'n ouders. M'n vader heeft een baan gevonden in Melbourne, en aangezien we best wel ver van Melbourne wonen gaan we er naartoe verhuizen.

Niet dat het mij veel intresseert, ik heb hier toch niemand. Sinds Calum weg is, heeft iedereen me zo'n beetje verlaten. Ookal was dat tien jaar geleden, ik ben dus al ongeveer tien jaar vriendloos. Het enigste wat me een beetje bezig houd is tekenen, meer niet.

Ik ben daarom blij dat we naar Melbourne gaan, dan kan ik een nieuwe start maken. Nieuw huis, nieuwe school en dus ook nieuwe vrienden. Een nieuwe start dus.

-

[ a/n ] haiiiiiii. Ik hoop dat jullie m'n boek gaan lezen! Het is btw een fanfiction, ik weet niks over hun personlijke leven en alles is dus verzonnen. 5 Seconds of Summer bestaat hier NIET in.

wrong » c.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu