Ik kijk Calum aan die op m'n bed zit. " Je moeder komt zometeen. " zegt hij. " Oh, oké. " zeg ik zacht. " Is er wat? " " Nee, niks. " zeg ik en glimlach. Hij knikt en kijkt me aan. " Wat wou je trouwens zeggen? " vraagt hij. " Oh, ja. Dat.. Wat ik wou zeggen is.. Over gister, ik vind je echt leuk dus.. - " " Je zegt ja? " maakt hij me zin af. Ik knik en glimlach. " Meen je dit? " " Ja! Ik meen het. " zeg ik. Hij kan niet stoppen met grijnzen. " Daar ben ik blij mee. " zegt hij uiteindelijk. Ik glimlach en hoor een deur opengaan. " Willow? Ah, daar. Hoe gaat het? " vraagt m'n moeder. " Prima. " zeg ik. " Mooi zo. Oh ja, vanavond ben je weer alleen thuis. Misschien kan je je vriendje uitnodigen. " zegt ze. " Vriendje? " vraagt Aurora die er ondertussen ook bij is. " Het was maar een grapje. " zegt m'n moeder. Ik kijk Calum aan en grinnik zachtjes. " Calum is wel m'n vriendje. " zeg ik. " Oh, nou.. Na tien jaar blijkt er toch nog liefde te ontstaan. Ik ga weer, tot morgen. " zegt ze en loopt weg. " Wat stom zeg, dat je moeder steeds weg is.. Maar gefeliciteerd guys! " zegt Aurora blij. " Willow? Als je wilt, mag je naar huis. " zegt de schoolzuster. Ik sta op en knik. " Bedankt voor je hulp. " zeg ik. " Geen dank, hopelijk gaat de pijn snel over. " zegt ze en glimlacht. We lopen het kamertje uit waar de rest staat te wachten. " Gaan jullie mee? Ik ga wel pizza bestellen. " zeg ik lachend. " Ja! " roept iedereen.
-
" Dus, Calum en Willow. Of moet ik zeggen.. Eh.. Cillow? Walum? " zegt Michael lachend. " Ben erg blij voor je. " zegt Deliah. Ik grinnik en neem een hap van m'n pizza. " Ach, ja. " zeg ik. " Jullie passen perfect bij elkaar en ik kan niet wachten tot dat ik Melissa's gezicht zie. " verteld Aurora. " Ja.. Die wil ik liever niet zien. " zeg ik. " Ik ook niet, ik snap echt niet wat ik ooit in haar zag. " zegt Calum. " Maakt het uit, zullen we naar het strand gaan? Gewoon, frisse lucht en de zon die ondergaat. En, een kamp vuur! " zegt Michael. " Ga jij dan gitaar spelen? " vraag ik met een pruillipje. " Speel jij gitaar? Dat wist ik niet! " zegt Luke. " Nee, ik ook niet. " zegt Calum erbij. " Waarom zei je dat niet eerder? Ik speel ook gitaar! " zegt Luke. " Jullie moeten echt een band beginnen met z'n drieën! Calum speelt basgitaar, dat is toch super vet? " zeg ik. " Misschien kan.. " " Stil, Auroor. " zegt Ashton. " Kom op! Jullie moeten met z'n vieren een band beginnen! Ash kan drummen, dat is gewoon de perfecte band! Jullie hebben allemaal een prachtige zang stem, dus waarom niet? " zegt Aurora. " Dat zou zo cool zijn. " zegt Calum lachend. " Ga er gewoon voor en doe iets met jullie muziek! Ik weet zeker dat jullie een geweldige boyband worden. En ik weet dat jullie dit ook willen, dus inplaats van een beetje in het geheim te spelen moeten jullie het de wereld laten horen. Ze zullen het geweldig vinden! "
JE LEEST
wrong » c.h
FanfictionWillow voelt zich al jaren lang alleen, tot dat haar ouders besluiten te verhuizen naar Melbourne. Daar leert ze Calum kennen, een jongen met een grote passie voor muziek. Wat blijkt is dat ze vroeger beste vrienden waren, en elkaar nu eindelijk heb...