DUYURU

210 14 0
                                    

Merhaba arkadaşlar :)

öncelikle hikayeme göz atan, atmayan herkese teşekkür ederim :) daha önce dediğim gibi yazmak benim için tutku. nefes alma nedenim. ama şunu anladım ki yazarken aklınızda soru işaretleri bırakmışım. bunun için özür diliyorum. bölümler kısa zamanda yayınlanmaya başlayacak ve dediğim gibi haftada bir gün aksatmadan mutlaka bir bölüm paylaşacağım. bölümler ne çok kısa, ne de çok uzun olacak. uzun olabilir ama kısa olmaz merak etmeyin :) ayriyetten yorum ve vote lara göre +1 yada +2 bölüm gelebilir onlar size kalmış :)

şimdi birde yazdığım ön okumalara değinmek istiyorum :) öncelikle üç noktalarda bölüm atladığımı sanmayın. üç nokta edebi metinlerde eksiltili kısmı kapsıyor. ama ben edebi metin tarzında yazmadığım için üç nokta bende eksiltili kısım anlamına gelmiyor. benim yazdığım üç noktanın anlamı şu : daha duygulu, daha yavaş, daha hissederek oku. kendinizi Bumin, Eslem yada kimi yazıyorsam ( metinde belirtilecek ) onun yerine koymanızı istiyorum. onlar gibi hissedin, onlar gibi mutlu olun, onlar gibi üzülüp ağlayın istiyorum :) onların çektiği acıları sizde çekin, onlar aşık olduğunda sizinde karnınızda kelebekler uçsun istiyorum. oralarda tamamen onların duygularını sizinde hissetmenizi istiyorum. ben yazarken hissediyorum. ve bundan inanılmaz zevk alıyorum. bu zevki sizinde almanızı istiyorum :)

bu hikaye sadece Bumin yada Eslem'in arasında dönmeyecek. arada farklı karakterlerin hayatlarına da yer vereceğim.

sizi bekletmek istemiyorum bu yüzden önce bilgisayara biraz yazıp sonra bekletmeden paylaşacağım. bunun için ilk bölüm birazcık aradan sonra gelebilir. ama günlük girip yorumlarınıza ve hikayenin durumuna bakacağım. iyi yada kötü mutlaka yorumlarınızı ya da  mesajlarınızı bekliyorum. kötü yoruma birşey diyemem. sadece elimden geldiğince açıklarım. her türlü eleştiriye açığım. çünkü bir insan hatalarını görüp ondan ders almalı. bunun için eleştirileriniz beni tamamen mutlu eder :)

son olarak birdaha bu kadar uzun bir duyuru gelmez. :) siziseviyorum votecanlar :) :)

yazar : NURŞA :)

BABAM  GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin