7

291 20 11
                                    

"Bak çocuk Jay'imi seviyorsun."

"Hayır anlayın."

"Bak yalan atma Jungwon."

"Atmıyorum."

"Doğruyu söyle."

"Hay sikicem ha."

"Söyle hadii."

"Sev-mi-yo-rum."

"Ya-lan at-ma."

"Sus amk düzgün konuşun."

"Şimdi söyle Jungwon."

"Evet."

"Ne evet?"

"Seviyorum."

"Gerçekten mi lan?!" Ni-ki kafasına bi tane geçirdim. Gerizekali bağırıyor ortalık da mal mal.

"Acıdı." Dudaklarını büzerek konuştu. Mal tatlı oldu sanıyor herhalde.

"Acısın diye vurdum zaten mal."

"Sensin hı." Kollarını göğüsünde birleştirdi. Bu bana küstü mü şimdi?

"Küstün mü?" Sırtını bana çevirdi cevap vermeyek. Başıma iş aldım mükemmel.

"Abii mal mısınız?"

"Evet?"

"Amk Jung şu an sevgilisi olan birini seviyor farkın da mısınız?"

"Farkındayım."

"Jung seni üzmek istemem ama gerçeği söylememiz gerek. Biliyosun dimi Jay asla Heeseung bırakıp seninle birlikte olmaz." Bi kere bak bi kere gerçekleri suratıma vurulmasa olmaz mı?

"Biliyorum. Bunun  çok iyi farkındayım. Ama kendimi alıkoyamıyorum yapamıyorum. Aptalın tekiyim. Kendimde-"

"Hey! Sakın o cümleyi tamamlama."

"Jung seveceğin  kişiyi kendim seçemezsin. Bu yüzden bu senin suçun diyil. Hem biliyoruz ki seç sen onu seçmezsin."

"Doğru beni seçer di." Ni-ki gülerken Sunoo kafasına bi tane geçirdi.

"Lan amk az kafama vurun. Sizin yüzünüzden mal olucam şimdi bak."

"Bi şey fark etmez. Zaten malsın."

"Kalbimi kırdınız Sunoo bey."

"Bi şey olmaz."

"Kırıcısınız Sunoo bey."

"Hmhm."

"Sikicem sizi Sunoo bey."

"Hm- Ne?"

"Hiççç."

"Jungwon."

"Ne?"

"Jung."

"Ne var."

"Won."

"Mal mısınız?"

"Jungwonnnnn."

"Ne var amk."

"Yang Jungwon."

"Hay siki-" Evet millet şu an Jungwon hayatına sicisini izliyorsunuz. Çünki ben bu lafı müdüre söyledim. Helva diyil pasta istiyorum ben. Yada illa helva olacaksa fıstıklı olsun.

"Merhaba hocam. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir hahaha." Yang Jungwon 90 derece nasıl değişiyor full HD izle.

"Yang Jungwon odama gel." Evet arkadaşlar bunca yaşadım yıl boyunca hiç birinizi sevmedim. Hepiniz piçin önde gidenisiniz. Hele katında 20 kuruşmu dizlayan abla seni hiç sevmiyorum. Tek kelimeyle hepiniz piçsiniz.

love at first sight? ~JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin