"Ciddi misin?" Şokla sormuştum.
"Evet grupa yazmışlar."
"Sunoo bildin lan."
"Demiştim size."
"Ne demiş bu pic."
"Küfür ettirme bana." Sunoo tıslarcasına konuşmuştu. Sunghoon onu umursamamıştı. Bense her şeyi sorguluyorum dum. Gerçekliğini desek doğru olur. Eğer rüya görüyorsam noluyo amk. Görmüyorsam daha kötü mü aaa. Kafam gitti iyice. Jay ve Heeseung dan bahsediyoruz. Asla ayrılmazlar dediğim kişiler den. Sosyal medaya da söylüyücekler mi acaba? Kafam da çok soru var dı ama aniden hepsi yol olmuştu nedeni Sunghoon bana yastık atması idi. Bu çocuk yeminle sikilmek istiyor.
"Pepsi içecek misin?" ( kesinlikle reklam değildir.) Bunu dövsem nolur ya. Bi kerecik.
"İçicem." Bardakla yanıma kadar gelmişti köle diyecekken Pepsi üstüme dökmüştü. Ve kaçmıştı.
"ŞEREFSİZ GEL BURAYA." Sunghoon peşinden koşuyorum dum. Kendisini tuvalete kitlemişti.
"Korkak!"
"Ew ew ew."
"Kapıyı kitleyip konuşma önüme geç konuş."
"Kes velet!"
"Sunghoon!"
"Susun!" Niki den uyarı yemiştik. Ondan sonra tıpış tıpış yanlarına gitmiştim ikisinin.
"Küçük çocuk gibisiniz abi yemin ederim."
"Ben bi şey yapmadım ki yakışıklı şeytan yapıyor hepsini."
"Yakışıklı oldumu biliyorum."
"Pardon götüme benzeyen şeytan diyecem götüme yazık." Ve Sunghoon üstüme atlamıştı. Bu genç yaşımda ölücem demek😔😔 Ama şanslıyım ki Sunoo beni kurtarmıştı yoksa Sung beni gebertir di. Kavgamızın üstün den 2 saat geçmişti. Yineden boş boş uzanıyorduk. Cidden sıkıcı geçiyor zaman.
"Millet ben eve gidiyorum."
"Neden?"
"İşim var."
"Sunghoon ve işi olmak mı? İmkansız."
"Ya kardeşim bi siktir git."
"Şüphelesin."
"He he he gittim ben bai."
"Baii." Ve evden çıkmıştı.
"Çok şüpheli."
"Hemde aşırı."
Sunghoon'dan
Ni-ki evinden ayrılıp Jake'le buluşmaya gidiyor dum. Diğerlerine hala söylememiştik ama uzun bi süredir sevgiliyiz. Söylemek isterim ama emin değilim pek. Emin olduk da söylüyücem. Şu an koşar adımlarla Jake yanına gidiyor dum. Jake gördük de adımlarım birazcık yavaşlamıştı. Parkın girişinde durup telefonu ile ilgileniyor du. Adımları biraz hızlandırıp erken ulaştım yanına.
"Selamm." Kafasını telefonun da kaldırıp bana bakmıştı.
"Selam Hoon."
"Ne zamandır burdasın köle?" Köle lafına göz devirmişti.
"Sana yazdık dan 5 dakika falan sonra geldim."
"Aferin köleme erken gelmiş."
"Bi daha köle dersen burda seni yanlız bırakıp giderim."
"Hmhmm kölem." Ve aniden gitmeye başlamıştı. Tabi ben göt gibi kalmıştım. Hızla peşinden koşup sırtına atlamıştım.
"Nereye gidiyorsun ya!"
"Ne demiştim bi daha köle dersen giderim demiştim."
"Ya boş yapma. Taşı beni."
"Şu an napıyorum acaba paşam."
"Boş boş konuşuyorsun."
"Seni sırtımdan indirmemek için bi neden söyle?"
"Park Sunghoonum ve senin sevgilinim?" Tek kaşımı kaldırarak suratına baktım.
"Hmm geçerli mi bakalım."
"Geçersiz mi diyeceksin bi de utanmadan!" Bankta oturan bi teyze bizi ayplamıştı bağırdım da ama takan kim.
"Geçerli Hoon."
"Aferin adam ol." Bi şeyler mırıldanmıştı ama duymamıştım. Bi süre sonra sırtından inmiştim. Her ne kadar hafifsin dese de sırıtı ağrıya bilir di. Şu an oturmuş kahve içiyorduk. Jake dikkatsiz ve özensizce içiyordu kahvesini o yüzden de dudağına kerema bulaşmıştı. Şimdi uzanıp öpersem bi şey olmaz bence çünkü sevgilim sonuçta. Anı bi cesaretle öpmüştüm.
"Dudağında kerema kalmıştı." Götümüzü kurtarmaya çalışıyoruz napalım.
"Söylesen sile bilirdim."
"İyilikte yaramıyor sana." Gülmüştü. Komik bi şey varsa söyle bizde gülelim. Trip atmak için kafamı çeviriyordum ki Jake beni öpmüştü. Beklenmedik öpücük ile alfalamıştım ilk. Sonra kendime gelmiştim.
"İyiliğinin karşılığı diyim." Sırıtarak önüne dönmüştü piç. Kalbim neredeyse yerinden çıkacaktı. O telefonu ile ilgenirken bende etrafı inceliyor dum. Başımı onun omzuna koyarak bu işime devam ettim. Arada bi saçlarımı da okşuyor du. Eh işime geliyor du tabii. Bi kaç saat burda oturup sohbet etmiştik sonra da Jake beni evime bırakıp kendi evine gitmişti.
Yazardan ufak defek sürprizler. Abi bu kitab niye bitmiyor ya. Ne bitmez kitabmıştı çabuk çabuk yazıp bitiricem aq. Bıktım kitabdan. Neyse oy ve yorum 💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love at first sight? ~Jaywon
Ficción GeneralJay evime geldi günden beri onu gördük de kalbimin hızlı atması normal mi?