Şu an koştura koştura Jay'in evine gidiyordum. Çünkü söylediği saatten tam 1 saat geçmişti ve ben daha yeni uyanmıştım. Kalktığım gibi giyinip yanına koşturuyor dum. Senin kafanı sikiyim Jungwon! Gerizekali alarm niye kurmuyosun sanki çok iyi uyanıyorsun! Çıldırıcam! Ablamlar evde olsaydı söylerdim döverek kaldırır dı da evde yok ki şerefsiz. Jay'in kapısının önüne geldik de direk zile basmıştım. Açana kadar durup derin derin nefesler alıyor dum. Kapıyı açtığı gibi nefes nefes konuşmaya başlamıştım.
"Çok çok çok çok özür dilerim... geciktiğim için." Sonunu söylemek için derin bi nefes almıştım. Napiyim şimdi ölmek istemiyorum.
"Jungwon sakin ol bi içeri gir." Kolumdan tutup içeri sokmuştu. Noluyo noluyo!
"Al şunu iç sakinleş." Mutfaktan elinde su ile gelmişti.
"Geciktiğim için özür dilerim tekrar dan."
"Wonnie geciktin diye seni dövmem korkma." Hadi ya beni öldürürsün diye çok korktum.
"Yine de..." Mırıldanarak söylemiştim.
"Neyse kahvaltı yaptın mı?" Sence Jaycim yapmış gibi duruyor muyum? Yataktan kalktığım gibi buraya koştum gerizekali!
"Etmedim."
"İyi birlikte ederiz." Evet kabul ediyorum. Evlilik teklifi bu.
"Zahmet etmeseydin." Niye? Etsin bi zahmet. Tüm gün ömrümü yiyicek matametik diye.
"Zahmet olmuyucak hadi gel." Çekiştirmeye başlamıştı. Bu bana aşık resmen diyorum size.
Küçük bi kahvaltı dan sonra ders yaparız sanmıştım ama şu an biz oturup sohbet ediyoruz. Matametik yapmayalım da naparsak yapalım.
"Wonnie hoşlandın birisi var mı?" Evet sen başka soru canim.
"Benim mi?" 👩🦲
"Hmhm senin."
"Emm yok şu anlık." Yalan yalan.
"Emin misin?"
"Hmhm." Matematik mi yapsak artık?
"Nedense inanmıyorum bu cevaba."
"Ne zaman ders çalışıcaz?"
"Sen matematiği sevmesin ki. Oturup sohbet ediyoruz işte." Asko alınma ama sohbetimiz boka gidiyor.
"Yoo en sevdiğim ders benim aa." Çok büyük çarpılıcam hayırlısı.
"Hmhm." Hmhm diyip durma ikide bir yeter.
"Madem bu kadar çok seviyorsun 900 soru verirsem yaparsın dimi?"
"900 mü?!" Anan yani Jay.
"Noldu daha fazla mı istiyorsun?"
"900 çok ya."
"Matametik seven için az."
"Hyung."
"Efendim."
"Yapma."
"Neyi?"
"Çok o sorular yapma."
"Sende bana yalan söyleme Wonie." Adam diyo ki gel ben sik. Lan mal nasıl sen olduğunu söylüyücem ben. Beni de bi düşünün ya...
"Söylemiyorum a."
"Kesin." Bu küçük konuşmanın ardın dan geçip ders yapmaya başlamıştık.
...
2 saat matametik görüp son kalan beyin hücrelerimi de kayp ettik den sonra Jay'in evinden ayrılmıştım. Şimdi eve hızlıca gidiyodum. Uyumak istiyorum çünkü. Ev geldik de kapının kitli olmadığını fark etmiştim. Ama ben kitlemiştim. Garip. Eve girdik de neden kitli olmadığını anlamıştım. Bizimkiler bi evlerinin olduğunu hatırlamışlar.
"Defol git evimden!"
"Ben mi defolucam?! Burası benim evim unutma!"
"Al evini bi yerilene sok!"
"Haddini aşmaya başlıyorsun!"
"Kes sesini ve git burdan!"
"Hiç bir yere gitmiyorum!" Evet anlamış olduğunuz üzere evde kavga vardı klasik. Min Ji kenardan durmuş seyirci gibi izliyor du. Yanına gittim ne bok olduğunu öğrenmek için.
"Noldu yine?"
"Bilmiyorum ben geldik de bir birlerine girmiştiler."
"Ayırmayı denedin mi?"
"Hayır. Ayırmaya çalışınca daha kötü oluyor sanki bilmiyosun."
"Tamam."
"Bıktım senden de çocukların dan da!"
"Çocuk isteyen sendin!"
"Senden iki tane isteyen olmadı!"
"Ne diyosun sen be!" Ve aniden babam benim olduğum tarafa dönmüştü. Nasıl konu bana varıyor gene aq.
"Bu piç bozdu her şeyi! Doğduk dan sonra kavgasız günümüz yok ki!"
"Jungwon rahat bırak!"
"Ne yalan mı söylüyorum? Doğru söylüyorum! Sanki sen Jungwon aldırmak istemiyordun ha?!" Ne yani bütün kavgaların suçlusu ben miyim?
"Kes sesini!"
"Gerçekleri söylüyorum!"
"Git artık bu evden!"
"Bu evden asıl gitmeli olan o!" Eliyle beni işaret etmişti.
"Jung gel yukarı çıkalım."
"Gerek yok noana. Kendim giderim sen anneme bi şey olmasın diye burda dur." Yukarı hızlıca çıkmıştım.
Çantamı hızla yere fırlatıp odamın kapısını kitlemiştim. Cidden bütün yaşananların sebebi ben miyim? Babamın beni sevmediğini çoktan biliyordum. Peki annem? Düşünmek istemiyorum. Sikik kavgaların dan bıktım. Ne diye gelmiştiler sahi? Huzur bi yerine mi batıyor anlamıyorum. Düşünmeyi bırakmak için şarkı açıp kulaklığımı takmıştım. Uyumak iyi gele bilir di belki? Çok geçmeden uyumuştum zaten.
Selammmm. Yeni bolumle geldim. Jungwon aile sorunları büyüyor git gide. Nolucak acaba?
Ben hala Jay ve Jung nasıl birlikte yapıcam bilmiyorum😔😔 Ama yapıcam bi şekilde. Neyse oy ve yorum pls. İyi günler askolar💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love at first sight? ~Jaywon
General FictionJay evime geldi günden beri onu gördük de kalbimin hızlı atması normal mi?