1. část
Jméno: Damien La Cour
Věk: 689 + přeměna začala ve 22 letech (trvala 10 let)
Pohlaví: Muž
Orientace: -
Původ: Belgie, nemá přízvuk2. část
Moroi
Oblíbené zvíře: Havran; snad i pokaždé tam, kde je, se alespoň jeden objeví
Reputace: Rodina La Cour s upíry nikdy nic společného neměla. Žádný člen prakticky nevěděl, že něco takového existuje a pro Damiena, jakožto černou ovci celého svého rodu, tak nebylo těžké odejít do jiné země téměř hned po dovršení plnoletosti. Až v Anglii se setkal se svým stvořitelem. Lépe řečeno stvořitelkou, která z něj udělala upíra, jímž je dodnes.Damien je známý svým elegantním vzhledem, odměřeným vystupováním, vůní doutníků a zálibou v umění. Z domu vychází nejen na lov, ale rád se účastní různých vernisáží, které často sám i pořádá, dražeb či podobných událostí, které se jeho zálibě byť jen dotýkají.
Ostatní jej mohou vnímat jako někoho, kdo si o sobě myslí, že je víc než ostatní.
Pokoj:Doplňky: Nenosí nic extrémně výrazného, snad jen hodinky na pravém zápěstí, které venku sundavá jen zřídka.
3. část
Aesthetic:Způsob oblékání: Damienovo oblečení je vždy formální, elegantní a často i jdoucí s nejnovější módou, I když v tomhle směru se často pouze jedná o změnu kravaty či saka. Pohodlné outfity je na něm možné vidět pouze při cvičení nebo pobytu doma.
Faceclaim: Matt Bomer
Vzhled:Itanela 👽