Skrz světy, čas a dimenze

48 3 3
                                    

Jméno: Wade
Příjmení: Kennedy
Přezdívka: Light, Light Warrior
Věk: 29 let
Pohlaví: Muž
Povaha: ochranářský, všímavý, silný a ostražitý, horlivý, moc nerozumí humoru, seriózní, samotářský
Něco o: Wade je jedináček. Odstěhoval se ze svého rodného města, St. Louis, když mu bylo osmnáct let a měl před sebou skvělou budoucnost v populární rockové skupině jako hlavní kytarista. Když se začali rozmáhat upíři, při jednom koncertu vtrhli na pódium a přeměnili nebo zabili celou jeho kapelu. Jemu jedinému se podařilo utéct. Potom co viděl, co se z jeho přátel stalo, rozhodl se stát lovcem. Zášť, kterou cítí ke všem upírům, nikdy nepohasla. Pracuje na vlastní pěst, jen se svým společníkem, vlčákem Apollem. Našel ho jako štěně jen pár dní potom, co zažil svůj první útok upírů. Okamžitě se spřátelili a jeden bez druhého nyní nedají ani ránu.
Povolání: Dřív býval slavný kytarista, ale po ovládnutí Los Angeles upíry se z něj stal lovec upírů
Orientace: Heterosexuál
Co je: Vládce Světla
Druh: Člověk
Oblečení: (v dalších kapitolách)
Schopnost: Světlo - své schopnosti nikdy nepoužíval, nepřišlo mu to důležité, chtěl normální život, začal až při své éře lovce
Odkud je: Amerika - Los Angeles
Citát: ,,If karma doesn't hit you, I will."
Dodatek: Jediný společník, který mu zbyl, je vlčák Apollo. Vlastní především střelné zbraně, speciálně upravené, potom také krátký meč. Má velkou jizvu přes levou stranu krku, která kdysi málem zavinila jeho smrt. Už to vypadalo, že vykrvácí, když se u něj objevil Gabriel. Uzavřeli spolu dohodu a anděl ho zachránil. Od té doby mu Wade, ač nerad, dluží.
(Úryvek z jejich setkání:
Wade: ,,Je mi jedno, že jsi anděl, jsi pořád blbec."
Gabriel: ,,Děkuji.")

Vzhled:

Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

---------

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


---------

JménoGabriel
Příjmení: Vervain (jím smyšlené, reálné příjemní nemá)
Přezdívka: Anděl Smrti/ Angel of Death
Věk: 25 let - vypadá, i se tak prezentuje, ve skutečnosti je mu ale mnohem více, on sám vlastně neví kolik (100+)
Pohlaví: Muž
Povaha: sobecký, manipulativní, zábavný, majetnický, nedosažitelný, úlisný, pořádkumilovný, sarkastický, skrytě sadistický, nedůvěřivý
Něco o: Je paradoxní, že ačkoliv je Gabe anděl, jeho rozlišování dobrého a zlého je minimální. Pomoc usvědčit nevěrného manžela nebo za rohem zabít tři obchodníky, za které schrábne peníze nebo získá informace. Pro něj téměř žádný rozdíl. Gabriel se nikdy moc andělsky nechoval. Zájmy druhých jej nezajímali, jediné, co si hýčkal, byl on sám. Ačkoliv vypadá neškodně, zdání klame. Gabe je nebezpečný v boji i mimo něj. Informace, které si schovává, dokáže ve vhodnou chvíli použít na správný cíl, aby dokázal získat, co chce. Je jen velmi málo věcí, o kterých by ve městě, kde se nachází, nevěděl. Často se tak stává, že za ním chodí lidé nejen si objednat něčí smrt, ale také pro informace. Mnohokrát se mu stalo, že za ním přišel někdo z organizace Cestovatelů času, aby jim pomohl. Ne vždy se jim povedlo ho přesvědčit.
Kdysi zachránil Wadeovi život, od té doby mu mladík dluží.
Povolání: Ve společnosti vystupuje jako velmi vážený advokát, ve skutečnosti se ale živí jako nájemný vrah
Orientace: Heterosexuál
Co je: Mýtická bytost. Není na straně dobré ani zlé. Přeskakuje ze strany na stranu, podle toho, jak se to nejlépe hodí jemu.
Druh: Anděl
Oblečení: (v dalších kapitolách)
Schopnost: Svá křídla má ukrytá v zádech. Dokáže si je na povel nechat objevit a zase zmizet. Kvůli tomu má ale na lopatkách až po bedra dva táhlé rudé šrámy. Je rychlý jako paprsek světla a stejně nenápadný jako stín. Dokáže léčit, problém je, že se mu většinou nechce. Tato schopnost je pro něj i dost náročná.
Odkud je: Anglie - Londýn (Původně z Francie)
Citát: ,,I love when someone insults me. That means that I don't need to be nice anymore."
Dodatek: Vždy nosí na své levé ruce černou rukavici, které se mu táhne až k lokti. Skrývá tak rozsáhlé popáleniny, které utržel při svém příchodu do Anglie. Nikdy o tom incidentu nemluví.
Různě po těle má připevněné úzké dýky. Když je na misi, rád si s sebou bere svou kuši.
Vzhled: Je velmi bledý, díky tomu vynikne modř jeho oči, štíhlý, lehce vypracované postavy a jemně řezaných rysů. Vysoký je kolem 185cm. Na hlavě mu září krátké havraní vlasy.

Pro DOTS Polite_Reader ❤️Trochu jsem se rozepsala, pardon 😂

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro DOTS Polite_Reader ❤️
Trochu jsem se rozepsala, pardon 😂





RPG a DOTS PostavyKde žijí příběhy. Začni objevovat