Supernatural school DOTS

65 5 8
                                    

Jméno: Joshua
Příjmení: Hopkins
Přezdívka: Joker
Věk: 19 let
Pohlaví: muž
Povaha: Teatrální, škodolibý, nezodpovědný, neumí brát nic vážně, vtipálek, sarkastický, extrémně extravagantní, hazardér, nepořádný, neklidný, (nevydrží na jednom místě, nic nedělat)
Postavení: Student
Kolej: Marnojed
Něco o: Nikdy nezjistil proč, ale všechna zvířata ho nesnáší. Od jeho prvního zážitku, kdy mu sousedovic kočka málem vyškrábala oči, po nejnovější napadení pudlem jeho macechy. Joshuovi rodiče se rozvedli, když bylo chlapci pět. Po dlouhém soudním řízení zůstal chlapec s otcem, který se nedlouho potom oženil s mladou modelkou. Ta s sebou přitáhla její 18ti letou dcerou, jež Joshuu nemůže vystát. Má strach z vody - neumí plavat.
Mazlíček: Žádný
Schopnost: Upírství
Vzhled: Trpí Heterochromií (každé oko jiné barvy, modrá a hnědá)

 Mazlíček: ŽádnýSchopnost: UpírstvíVzhled: Trpí Heterochromií (každé oko jiné barvy, modrá a hnědá)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

------------

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

------------

Jméno: Ezra
Příjmení: Winchester
Přezdívka: Gentleman, Witcher
Věk: 19 let
Pohlaví: muž
Povaha: inteligentní, diplomatický, společenský, rád odpoví na dotaz nebo pomůže, pokud ho někdo požádá, sám se ale do ničeho zvlášť nehrne, milý, ochotný - za tyhle dvě vlastnosti schovává veškeré své jiné myšlenky a emoce, má sklony k manipulaci
Postavení: Student
Kolej: Bystřizrak
Něco o: Nosí brýle, bez nich by byl téměř úplně slepý. Měl staršího bratra, Aarona, se kterým si byl velmi blízký. Zemřel na rakovinu plic. Od té doby je mu duch bratra pořád na blízku a mluví s ním. Od stejné doby nemůže Ezra vystát cigarety a jejich zápach. Kvůli mrtvým často trpí bolestmi hlavy.
Chová se zdvořile ke všem, bez ohledu na rasu, kolej, náboženství, orientaci, ...cokoliv včetně jeho názoru či názoru duchů kolem. Ačkoliv se zdá, že je chodící reklama na zdvořilost, jen velmi zřídka kdy se usmívá nebo směje. Od duchů kolem se dozvěděl spoustu špatného o okolním světě, že se rozhodl být přesným opakem. Pokud by se někdy doopravdy naštval nebo rozladil, pravděpodobně by to nedopadlo dobře.
Mazlíček: Sova - Circe [Kirké]
- pojmenována podle Circe z řecké mytologie

RPG a DOTS PostavyKde žijí příběhy. Začni objevovat