Günlerden pazartesiydi, hava ılıktı...
Alarm sesine uyandı Murat.
Yıllardır arkadaşı olan Can olmadan ilk defa işe gidecekti..?Onunla beraber geçirdiği vakitler aklında tıpkı sönük bir hatıra, konusunu bildiğiniz ama tamamen hatırlayamadığınız bir hikaye gibiydi.
14 şubattı o gün, Murat için sıradan bir gün.
Murat'ın en son sevgilisi olduğunda 11.sınıfa gidiyordu, Hadise'yle çıkıyordu...Aklına Berkcan geldi Murat'ın, O gün Burak'ta kalacaktı Berkcan.
Murat işe gitmeden önce Burak'ı ziyaret etmeye karar verdi..
Burak'ın kaldığı apartmanın bahçesindeki çiçekler çekti dikkatine Murat'ın, bebek nefesi çiçeği çok güzeldi....
Murat çiçeklere dalmışken kapı açıldı ve kapıdan çıkan Burak'tı?
Burak'ı kollarında Berkcanla gören Murat şaşırmıştı.Murat'ın ani şaşkınlığı yüzünden okunuyordu, bunu fark eden Burak durumu açıkladı.
"Bu gün biz işteyken Berkcan'ı Aleyna'ya bırakmanın iyi olabileceğini düşündüm"dedi Burak yüzünde hafif bi gülümsemeyle Berkcan'a bakarak.
"Aa evet iyi fikir aslında bi gün Aleyna'ya gidip teşekkür etmek lazım, pek bi yardımı dokundu bize"
dedi Murat şefkatli bi tonla.
"Bu arada Aleyna'ya uğrayıp işe giderken seni de bırakabilir miyim?" dedi Burak.
"Tabiiki de, mutluluk duyarım" dedi Murat.Berkcanla birlikte arabaya bindiler.
Aleyna'ya varıp Berkcan'ı bıraktıktan sonra Murat'ın çalıştığı ofise doğru yol aldılar.
"Bu gün sevgililer günü, bir planın var mı?" dedi Burak bu soru karşısında şaşıran Murat'a.
"Ah! Aslına bakarsan yok, büyük ihtimalle evde geçireceğim vaktimi, peki ya senin?" dedi Murat.
Burak bir süre düşündükten sonra Murat'a "Bizim kafede takılabilirsin istersen, çoğu kişi sevgilisiyle vakit geçireceğinden pek müşteri olucağını düşünmüyorum" dedi.
Murat bu teklif karşısında mutlu olmuştu ama pek de belli etmek istemiyordu. "Kendine gel Murat Burak'ı o kadar çekici bulmuyorsun" diye geçirdi aklından, yüzü kızarmıştı.
"Tabiikide gelirim, 6.45 civarı al istersen beni bu gün" dedi Murat.
Aralarında kararlaştırdıktan sonra Burak Murat'ı işe bırakıp kafeye gitti.Acaba ne bekliyordu onları o akşam...
"Seninleyken perilerin çaldığı arpın sesiyim ben. Akşam yüzüne vuran güneş, evinin önündeki sarmaşık, tütsünün ucundaki dumanım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Murat Boz x Burak Özçivit (aesthetic bi aşk hikayesi)
FanfictionDünya sanki onların birbirlerini bulup bir olması için yapılmıştı, ama gerçekten gerekli miydi bir olmaları? Var mıydı imkanları? Yeterli miydi zamanları...