Günlerden Pazardı, son birkaç gün önce olanlar çok garipti...? İkisinin de hayatı sadece birkaç günde tamamen değişmişti, şimdiyse bir haftanın sonuna geliyorlardı.
Berkcan Murat'ta kalıyordu, Cumartesiyi izinli geçirmişlerdi.Murat uyandığında saat 4.32 civarıydı.
Berkcan ağlıyordu, ağlama seslerini duyan Murat Berkcan'a bişey olduğunu düşünüp hemen yerinden kalktı. Etrafta çok kötü bir koku vardı.
Murat Berkcan'ı kontrol etmeye gitti, Berkcan altına yapmıştı ama bez yoktu evde.
Murat Burak'ı aradı.
"Alo? Burak ya şey rahatsız etmiyorumdur umarım bu saate kusuruma bakma, ama Berkcan altına yaptı ve evde bez yok"dedi Murat
Burak'ta tam bi saat kadar önce uyanmıştı kafası düşüncelerle doluydu ama Murat'ın bu dediğini duyunca gülmedi değil.
"Sorun değil, ben de bi saat kadar önce uyandım"dedi Burak.
Murat bunu duyduğuna sevinmişti, en azından Burak'ı uyandırmamıştı.
"Bu saate herhangi bi marketin açık olacağını sanmıyorum, ama bi arkadaşımın kardeşi vardı, idaretenlik ondan isteyebiliriz" diye devam etti Burak
"Lütfen, çok sevinirim"dedi Murat
"Bi yarım saate hazırlan kapını çalarım" dedi Burak
Aramayı kapattılarMurat Berkcan'ın arkasını temizlemeye koyuldu, nazikçene siliyordu, bez yerine idaretenlik bi kumaş parçası sardı, Berkcan'ı iyice temizledikten ve rahatladığından emin olduktan sonra üstünü değişti.
Gri bi tişört, krem rengi pantolon ve üstüne kahverengi bi ceket giymişti.
Hemen hemen bi 10-15 dakka sonra kapı çaldı. Murat Burak'ı karşıladı, Berkcanı da alıp yola koyuldular. Hava ılıktı saat 6.40 civarıydı.
Burak'ın arabasına bindiler, bu araba Murat'a Burak'la ilk tanıştıkları o günü hatırlatıyordu.
Murat sessizce "her şey beni bu arabada evime bırakmanla başladı"dedi, Burak duymuştu ve gülümsedi, "seninle tanıştığıma memnunum Murat"dedi rahatlatıcı bi ses tonuyla.Arkadaşının evine vardılar, Murat arabada Berkcan'la kaldı, Burak içeriye girdi.
Uzun süre sonra eski dostu Aleyna Tilki'yi görmüştü.
Aleyna'yla selamlaştılar, Burak Aleyna'ya hızlıca durumu anlattı, Aleyna çok şaşırmıştı bu duyduklarına, ama pek bişey demedi, daha sonra haberleşeceklerine söz verdiler çünkü bekletmek istemedi Burak Murat ve Berkcan'ı, acil durum vardı sonuçta.Arabada Berkcanla oturuyordu Burak, Berkcan yeniden uyuyakalmıştı, uyurken gerçekten çok huzurlu görünüyordu, gülümsedi Murat.
Çok geçmeden gelmişti Burak, Murat teşekkür etti ve Berkcan'ın altını değiştiler ve yeniden apartmana doğru yol aldılar, o gün birlikte gezmeyi düşünüyorlardı.Hadise ve Can Yunanistan'a varmış, orda bir ev tutmuşlardı. Özgürlerdi artık, ya da öyle düşünüyorlardı? Can'ın aklı çok sık Berkcana gidip duruyordu.. kendi çocuğu olmadığını bildiği halde endişeleniyordu onun için, evet,
bebek aslında Can'ın değildi.
Bilmiyormuş gibi davranması çok zordu, içten içe nefret ediyordu hadiseden ama onun için planları vardı.
Saat orda 2.35 civarıydı, Can kolilerle dolu olan yatak odasındaki yatağında eşi hadisenin yanına yatmaya gitti.Neler bekliyordu onları? Lakin bir araması altüst edebilir miydi tüm planlarını?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Murat Boz x Burak Özçivit (aesthetic bi aşk hikayesi)
FanfictionDünya sanki onların birbirlerini bulup bir olması için yapılmıştı, ama gerçekten gerekli miydi bir olmaları? Var mıydı imkanları? Yeterli miydi zamanları...