Part-9 /Güneşli gün?/

38 3 0
                                    

Burak aramayı bitirdikten sonra Murat'ı kollarına aldı, herşey çok ani gelişiyordu.
Murat Burak'ın bu ani davranışı karşısında kızarmıştı.
Burak Murat'ın o derin etkileyici kahve gözlerine uzuncana baktı, hala yaşlar akıyordu yanaklarından.
Burak çok geçmeden kendisini Murat'ın dudaklarında buldu, uzun bir süre sarıldılar.

Murat Burak'a asla doyamıyordu, tüm kalbini ona adamıştı çünkü.
Birden Burak Murat'tan özür dilemeye başladı, çok geçmeden döküldü o kelimeler ağzından.

"Murat, çok özür dilerim sadecene bilmeni istiyorum, seni bu dünya üzerindeki her şeyden çok seviyorum hatta senin olmak için yapmayacağım yoktur. Murat, başka bir hayatta senin olucağım, başka bir hayatta yağmurlu bit perşembe akşamı kafede seni bekliyor olucağım, lütfen beni asla unutma.. seni seviyorum"

Burak yere yığılmıştı, ağızından kanlar akıyordu
"Burak?"
"BURAK"
"BURAK BIRAKMA BENİ SANA İHTİYACIM VAR"
...
......
...........

Murat çok değişik bir rüya görmüştü,
En yakın arkadaşı Can ve eski sevgilisi Hadise artık birlikteydi.
Peki ya kafedeki o çocuk? Murat ondan aylardır hoşlanıyordu ama tanışma fırsatı olmamıştı doğru düzgün.
Murat yatağından kalkıp telefonuna baktı, günlerden perşembeydi ve olabildiğince hızlıca hazırlanıp işine gitti.
...
İşten çıktığında saat 23.43 civarıydı, hava yağmurluydu, lanet! Yine şemsiyesini unutmuştu.. gidecek bir yere ihtiyacı vardı, o sırada yağmur damlalarının arasında parlayan tabelaya takıldı gözü, kendinisini saha fazla ıslanmamak için mümkün olan en hızlı şekilde kafeye attı.

Murat birden bir ses işitti

"Nasıl yardım edebilirim?"
....
Burak?

Murat Boz x Burak Özçivit (aesthetic bi aşk hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin