Tatae: Bugün pek konuşmadın, iyi misin?
Jennierubyjane: Beni mi izliyorsun?
Tatae: Soruma cevap bekliyorum?
Jennierubyjane: Sayılır, Hoseok ile küsüz.
Tatae: Şimdi anlaşıldı. Sebebini açıklamak istersen açıklayabilirsin.
Jennierubyjane: Sevdiği bir kız var ama kız düzgün birisi değil, 4 yıldır tanıyorum bir aralar dolandırıcılık yaptığına dair söylemler vardı, hatta bana iftira atmıştı ama Hoseok'u o kadar manipüle ediyor ki, bugün kızı yani Hwasa'yı uyarırken Hoseok geldi, kız resmen ferihalık yapıp kendini bağırarak yere attı ve Hoseok'a ona vurduğumu söyledi, tabii Hoseok da ona inanıp hiç söylemediği şeyler söyledi bana. O benim kardeşim gibidir Tae, beraber büyüdük onunla hep ablalık yaptım ona o da bana abilik yaptı, yanlızca aynı anneden değiliz Yoongi ve Lisa da dahil buna, onun canının yanmasını istemiyorum.
Tatae: Jennie, bilirsin kardeşler arasında bu tür tartışmalar olur, Hoseok Hwasa'yı gerçekten seviyorsa zamana bırakmak en iyisi, kendisi anlayıp senden özür dileyecektir sen kardeşliğini yapmışsın üzülmeni veya pişman olmanı gerektirecek bir şey yok ortada.
Tae'nin mesajını okuduktan sonra ona hak vermiştim, dolan gözlerimi pijamamın uzun kolu ile sildim, üzerimde tavşanlı beyaz bir pijama ayaklarımda da yine tavşanlı ve beyaz puflarım vardı. Saçlarıma yaptığım topuz dağılmıştı perişan görünüyordum ama umurumda değildi uyuyacaktım.
Jennierubyjane: Sen şarkı söylüyordun değil mi?
Tatae: Nereden bildiğini bilmiyorum bu biraz ürkütücü oldu ama, evet.
Jennierubyjane: Bir gün beraber söyleriz, ben piyano çalıyorum bildiğim kadarıyla sen de gitar?
Tatae: Bilemeyiz, ama ihtimalleri yok edersek olur.
Jennierubyjane: Ben şimdi uyuyacağım, sana bir şarkı atacağım daha doğrusu şuan öğrenmeye çalıştığım bir piyano parçasını, uyurken bunu dinliyorum sen de istersen dinleyerek uyuyabilirsin.
Jennierubyjane: Gönderildi*
Tatae: Yatağıma geçtim, açıyorum şuan.
Tatae: Fazla hoş.. Sanırım her gece dinleyeceğim..
Jennierubyjane: İyi geceler, umarım ruhun her yaşın ve sen, güzel dinlenirsiniz.
Tatae: Geceler senin olsun Jennie, iyi geceler.
(Romeo ve Juliet repliğine ait bir sözdür ''geceler senin olsun.'')
Telefonumu yanımdaki komidinin yanına bırakırken yüzümdeki huzurlu ve bir o kadar mutlu bir gülümseme ile ağırlaşan göz kapaklarımı kapattım, uyumadan önce aynı cümleyi bu sefer ben ona tekrar ettim ama o duyamayacaktı.
''Geceler senin olsun, Kim Taehyung.''
--------------------------------------------------------------------
İki bölüm atmamın sebebi yarın muhtemelen bölüm atamayacak olmam, en kısa sürede yeni bölüm sizlerle olacak, beğendiyseniz votelemeyi, eleştirseniz bile bunu yorum olarak benimle paylaşırsanız sevinirim. Hoşçakalın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Near But Far Love | Taennie
FanfictionTatae: Karanlıkta ışığı aramazsan gecede güneşi bulamazsın Jennie. Jennierubyjane: Karanlıkta gölgen yoksa ışığı arasan ne değişir Tae? [tamamlandı] 30.03.2022 ACEMİYKEN YAZDIM ACAYİP KÖTÜ OKUMA BENCE ĞGLHLDGPHĞLF