9

79 8 15
                                    


Tatae: Hey Jennie!

Jennierubyjane: Efendim?

Tatae: Okulun yanındaki parka gel, çıkmak için 10 dakikan var.

Kaldırdığım kaşlarım, pijamalarım ve darmadağın saçlarım ile telefona bakarken Taehyung'un çoktan çevrimdışı olduğunu gördüm, oflayarak yerimden kalkıp üzerime siyah beyaz çizgili elbise tarzı etekli boğazlı bol bir üst, elbise'nin kollarını üşüdüğümden dolayı örtmesi için kırmızı beyaz kısa bir sweat giydim.

Saçlarımı hızla tarayıp salık bir şekilde küçük bir kısmını bağladım ve yüzüme nemlendirici ve dudaklarıma lip gloss sürdüm, anahtarımı, telefonumu ve cüzdanımı çantama atarak hızla evden çıktım.

Parka geldiğimde Tae bankta oturmuş oynayan çocukları izliyordu, üzerine beyaz bir ceket ceketin içine düz siyah oversize bir t-shirt giymişti, siyah'ın hoş tonlarındaki saçları güneş'i üzerine çekerken altında ise siyah bol bir eşofman vardı.

Yanına geçip oturduğumda beni farkedip gülümseyerek bana döndü.

''Selam.''

''Selam!''

''Nasılsın Jen?''

''İyiyim, sen nasılsın?''

''Ben de iyiyim, her neyse şu klişe konuşmayı bitirelim ve konuya gelelim.''

''Tamam, ne diyecektin?''

''Şimdi ister misin bilmiyorum ama ben bir cover kanalı açmak istiyorum, hayatım fazla sıkıcı ve itiraf etmem gerekirse bunu sen olmasan fark edemezdim. Ama bu işi tek başıma yapmak istemiyorum belli şarkılara cover yaparak benimle bu kanalda ortak olur musun Jennie? Sesin keşfedilmeyi hak ediyor piyano yeteneğin de, hatta.. hatta fazla ilerlersek k-pop şirketlerine başvurmak istiyorum.''

Söyledikleri üzerine parıldayan gözlerim ile daha fazla geçiştirmek istemedim.

''Çok güzel olur, cidden çok güzel olur teşekkür ederim!''

Tatlı şekilde gülerek gözlerime baktı ve ''teşekkürlük bir durum yok, seni mutlu ettiysem sevindim' dedi.

O an içimden gelen bir dürtü ile hızla sarıldım ona, neye bu kadar sevindim bilmiyordum gayet normal gelmeliydi aslında ama o varken neşeli hissediyordum.

Vanilya ve deniz kokusunu ciğerlerime kadar hissederken Tae'de kollarını benim belime doladı ve sarıldı.

Bir kaç saniye sonunda ayrıldım ve gülümsedim.

Yüzü kızarmıştı sanki, o da gülümsedi ve sertçe yutkunduğunu gördüm.

''Başarıyı aramazsanız imkansızı bulamazdınız, Taehyung bunu öğrenmemi sağlamıştı o ilk okul gösterisinde ve şimdi beraber daha büyük hedefleri yan yana yürüyecektik.''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-----------------------------------------------------------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-----------------------------------------------------------------------------------

Selam, 4 gündür bölüm gelmiyordu bu yüzden bugün 2 bölüm atasım geldi, pazartesi atabileceğimi sanmıyorum nöbetçiyim ve kursum var fakat hafta sonu atarım muhtemelen.

Cidden eğer okuyup votelemeyenler veya fikir belirtmeyenler çoğalırsa bölüm atmamayı düşünüyorum ki finale az kaldı, emeğimin karşılıksız kalmasını veya sınır koymayı istemiyorum.

♦Bu arada bölüm sonundaki gifler o bölümdeki giyilenler veya anlar vs olacak bilginize.♦

Sizi seviyorum hoşçakalın<3

♥☻☺♥

Near But Far Love | TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin