Özel bölüm

59 7 1
                                    

Bir kaç yıl sonra...

Yıllar geçti, hala müzik sektöründe olsakta cb yapmıyor, hayatımıza bakıyorduk, 25 yaşına girmiştim 4 ay önce.

Tae ile evlendik, aynı şekilde yıllar önceki tüm çiftler evliydi, hatta Jisoo ve Jin'in, Hwasa ve Namjoon'un minik bir bebekleri vardı.

''Unnie'si fotoğrafını çektim Hwang-Ho'nun''

''Çok tatlıı! İnstagram'a atsana.''

Jichujisoo: Işığım, küçük kurbağa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jichujisoo: Işığım, küçük kurbağa.♥

80 milyon beğeni 76 milyon yorum.

Jinamababaolan: Babasının minik yanak adamı, annesi gibi tatlı.♥

Jennierubyjane: Teyzesinin yanağını ısırdığı prensi tipe bak yerim!

Tatae: Kuzen ister misin amcacığım?

Jiminchi: 2 kuzen ister misin bebiş?

Chaerosé: Jennie, kaçalım korkuyorum!

***: İdollerim çok imanlı<3

***: YAA MİNNAKK!

***: Tae Jimin yavaş!

**:Ben bunu yerim amaa!

****: TOTİNİ YERİM MİNİK PRENS!

******: Sünnet düğününe gizlice gireriz artık.

*****: Üstteki-

Diğer yorumları görüntülemek için tıkla.

Zaman geçişi, tanrısal bakış açısı.

''Yakında bizimle olacak, ve sen çok iyi bir anne olacaksın.''

''Sen de çok iyi bir baba.''

''Senin gibi yanakları olursa ben dayanamam, ısırmaktan yanak kalmaz çocukta bak Jenjen dikkat edelim lütfen!''

''Bende yanak bıraktın mı ki?''

İçeriye giren Lisa'da tıpkı Jennie gibi hamileydi, üstelik Jennie'den bir gün sonra doğum yapması bekleniyordu 1 ay kalmıştı sadece, Rosé ise daha 1 haftalık hamileydi, Yeji ve Yoongi henüz çocuk düşünmezken Hoseok Lia ile bu konu hakkında konuşacaktı yakında.

''Hwang-Hoo ve Min-ji çok heyecanlı baksanıza, düşündüm de bunlar kesin sevgili olup ablalık abilik yaparlar büyüyünce 3 yaş var diye çocuklara!'' dedi Hoseok.

Lia onun koluna vurup, ''Çocuklar daha çok küçük, Seda Sayan mısın sen Hoseok!'' dediğinde herkes güldü.

1 ay sonra

''Tae şuna bakk!!'' dedi Jennie yatakta doğrulup yeni doğmuş bebeğine bakarken, Tae ise heyecanla kızına bakıyor, bir yandan Tanrı'ya iki meleği için şükür ediyordu.

Near But Far Love | TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin