11

67 7 0
                                    


Bugün Tae ile ilk çekimimizi yapacaktık, dün görüntülü konuşurken uyumuştum ve sabah baktığımda uyumama rağmen 05.02'de kapattığını gördüm, açıkçası merak ettim.

Okul kıyafetini üzerime geçirirken bol beyaz gömleği giyip üzerine bol gri okul ceketini giydim, yakama siyah kravatımı takıp siyah kısa eteğimi giydim ve saçlarımı tarayıp nemlendirici sürdükten sonra kahvaltı yapıp evden çıktım.

Okula gelir gelmez Rosé koşarak yanıma geldi.

''Jennie! Yanlış mı duydum??? Siz Tae ile kanal mı açtınız!?'' onaylayarak başımı salladığımda boynuma sarıldı ve neşeyle şakıyarak Lisa'ların yanına gitti, okul bitene kadar başımın etini yediler.

Okuldan sonra Tae ile evine gidip çekim için hazırladığı odaya girdik.

Tae bana elindeki kıyafetleri uzattı.

''Okul kıyafetleri ile çekmek istemezsin diye düşündüm'' dedi kolunu kaldırıp başını ovalarken.

Gülümseyip hızla boş odaya geçtim.

Verdiği tek omuzlu siyah sıfır kol bluzu üzerime geçirip altına ise krem rengi bol pantolonu giydim, yanına yüksek taban convers ve papatyalı krem rengi bir çanta vermişti? Ayakta falan mı çekeceğiz klibi diye düşünmeden edemedim, evin içinde ayakkabı giymem yoksa değil mi? Harbiden çanta neden? Ama neyse ki tarzı güzeldi.

Odaya geldiğimde Taehyung'un da benimle uyumlu olarak krem rengi bir kazak ve kahverengi bir pantolon giydiğini gördüm, saçlarını yana ayırması ayrı bir karizma katmıştı ona.

Sonunda şarkı için geri sayım başladığında Tae'de yanımda ki yerini aldı.

Şarkı'nın ilk sözlerini Tae söylerken ona hayranlıkla bakıyordum, sesi huzur verici bir melodiydi.

Not tryna be indie 

Not tryna be cool

Just tryna be in this 

Tell me how you choose

Can you feel why you're in this

Can you feel it through

All of the windows

Inside this room

'Cause I wanna touch you, baby

And I wanna feel you, tooI wanna see the sunrise and your sins

Just me and you.

Benim de sesim ona katıldığında ana kısıma giriş yaptık, sonuna kadar söylerken ikimizde ara sıra birbirimize bakıp gülümseyerek ve elimizden geldiği kadar güzel söylemeye çalışıyorduk şarkıyı.

Light it up, on the run,

Let's make love, tonight.

Make it up, fall in love, try.

But you'll never be aloneI'll be with you from dusk till dawnI'll be with you from dusk till dawn.

Baby, I'm right hereI'll hold you when things go wrongI'll be with you from dusk till dawnI'll be with you from dusk till dawn.

Baby, I'm right hereI'll be with you from dusk till dawn.

Baby, I'm right here.

Tekrar o başladı sözlere.

Near But Far Love | TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin