1

322 16 5
                                    

Tatae: Uyumalısın.

Telefona gelen bildirimle instagramda gezinen parmaklarım durdu, ve mesajın Taehyung, yıllardır her zaman sessiz olup elinden kitabını eksik etmeyen siyah'ın en hoş tonlarında dağınık saçlara sahip güneş gibi parlayan esmer teni hayranlık uyandıran çocuk, neden bana mesaj atmıştı?

Jennierubyjane: Uyku zaman kaybı, sana da merhaba Tae.

Tatae: Pekala, nasılsın?

Jennierubyjane: Nasıl olduğumu bilmiyorum, hissettiklerini kolayca söyleyebilen biri olmadım hiç, sen?

Tatae: Nasılsın sorusunu sormayı sevmem, benimle aynı düşündüğünü bilmiyordum.

Jennierubyjane: Aynı düşündüğümüze sevindim, senin bana yazmanı sağlayan sebep ne? Yanlış anlama, diyalog kurduğunu görmemiştim 2 yıldır, tuhaf geldi.

Tatae: Konuşmak pek bana göre değildir, tabii konuşmayı sevdiren birisi olmadığı sürece. Tahmin edeyim benim hakkımda bildiğin şeyler sessiz ve kitap delisi olduğum, arkadaşlarımın yanlızca Jungkook Jin ve Jimin olduğu?

Jennierubyjane: Evet, ve emin olabilirsin konuşmayı sevmen zor gibi görünmüyor yanlızca sevdirmeye çalışıp kendini kandıranlar çıktı değil mi karşına?

Tatae: Evet de iddialısın sanırım? Benim aksime çok konuşan bir karakterin var.

Jennierubyjane: Beni izlediğin gerçeğini şuan öğrenip korksam da evet, huy değiştirmekte üstüme tanımam ve benimle iddiaya girersen, kaybedersin.

Tatae: Tamam, hadi iddiaya girelim. Sen bana konuşmayı sevdirmeye çalışacaksın ben de senin bakış açını değiştirmeye?

Jennierubyjane: Pekala, karşılığında ne isteyeceksin?

Tatae: Bunu zaman belirleyecek Jennie.

''Görüldü.''

Jennierubyjane: İyi geceler.

Tatae: Yıldızların ışığı üzerinde parlasın daima Jennie, iyi geceler.

-----------------------------------

Yeni taennie fic yapacağımı söylemiştim, bir süre bununla devam edeceğim, lütfen hayalet okuyuculuk yapmayın, vote ve yorumlarınız beni çok mutlu eder kendinize iyi bakın.♥

Near But Far Love | TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin