Sziasztok!
A nevem Kim Parker. Kaliforniában élek a szüleimmel. Akik a világon a legjobb szülõk.
Anyáék sokszor hagynak egyedül itthon mert üzleti utakra kell menniük.
Mielõtt rám ragadnának a szegény, de sajnálom jelzõk megjegyezném hogy a munka nálunk a munka. Kötelezõ. Tudom hogy nagyon szeretnek engem, és ha nem kell elmenniük akkor sok idõt töltünk együtt.
Van egy bátyám is. Õ Noah.
Õ úgymond a suliban nagyon híres. Nagyon jóképû. Benne van a focicsapatban. Minden lány felsóhajt utána nap mint nap. Neki nem volt még komolyabb kapcsolata. Nagyon jóban vagyunk és bármit meg tudunk beszélni.
Neki a legjobb barátja Rayen.
Aki még híresebb mint Noah.
Róla azt kell tudni hogy elképesztõen önimádó, és egy egomán seggfej, és emellett baromira jól néz ki. Róla nem kell tudni mást nagyon. Õ is pár utcára lakik tõlünk.
A legjobb barátnőm Mia egy utcával arrébb lakik. Nagyon szép és borzasztóan okos lány. A szüleink valószínûleg csecsemõkorunk óta ismerik egymást.Distinguished-be járunk mindketten.(akiket most említeni fogok azok mind)
Van egy lány a suliban, õ Viktória.
Tudjátok az a tipikus plázacica, túlsminkelt Barbie. Õ ahogy más is, odavan Rayenért. Elvileg milliószor lepattintotta már, de õt ez nem zavarja.
Sziasztooook!
Ez lett volna az eleje. Rövid bevezetés.
Jön a sztori folytatása.Képeket sajnos nem tudok berakni..:(
Várom az eddigi véleményeket. Szép napot nektek!
Várom a véleményeket!
Pusziii!❤🥰
YOU ARE READING
Aki mer az nyer
Romance"Na, ha azt mondom flashmob akkor megvan? Körülbelül ez történt amikor beléptünk Rayennel. Kéz a kézben. Igen, pont úgy. Azt hiszem soha nem néztek ennyien még rám. Mindenki minket nézett.,,