- Ez nem volt semmi!-nézett rám elismerõen Will.
- Köszi!-köhintettem.
A nap hátralévõ része unalmas volt. Kaja után egybõl hazamentem.
___________________________
Este
Miután hazaértem, úgy döntöttem hogy lefürdök és egész este sorozatot fogok nézni. Legalábbis ezt terveztem.
Elhúztam a szekrényem és kivettem belőle egy nagy pólót. Mondhatni egy "hálóinget...
Bementem a fürdőbe, lemostam az arcom, a vattakorongot a kukába rakva visszanéztem magamra a tükörbe, más voltam, a pár nap alatt (mióta Rayennnel) vagyok teljesen kivirultam. Nem gondoltam volna de eléggé jó hatással voltunk egymásra. Kedveltük egymást... Legalábbis én kezdtem megkedvelni, azt hiszem.
Pár perc múlva rezgett a telefonom. Az ágyamhoz odalépve a kezembe vettem a telefonom és megnyitottam az üzenetet:
Rayen
Engedj be!
Kim
Nem! Hülye vagy?
Rayen
Ne szórakozz már! Csengetek!
Kim
Anya fog ajtót nyitni...
De választ már nem kaptam. Ehelyett! Csengettek...
-Hagyd anya! Nyitom!-kiáltottam ki az ajtón, és leszaladtam a lépcsőn, majd kinyitottam az ajtót.
- Szia "szerelmem!-köszönt vigyorogva.
- Kim?-hallottam magam mögül anya döbbent hangját.-"szerelmem?-kérdezte. Én meg majdnem a föld alá süppedtem.
- Mrs. Berly! Rayen vagyok. Nagyon örülök a találkozásnak! Remélem nem zavarok.-mosolyodott el úgy mint aki tudja hogy most bizony be fog vágódni az anyámnál.
- Rayen...-mondtam lassan, de anya közbevágott.
- Nagyon örülök a találkozásnak!-nyújtotta anya a kezét Rayen felé. Ő pedig megrázta.- Nos, azt javaslom gyere be mielőtt megfázol.-invitálta anya.
- Igazából sok a dolg....-kezdtem de Rayen megelőzött.
- Köszönöm, tényleg hideg van. -mondta és ellépve mellettem belépett a házba. Az én házamba.
Sziasztooook!
Bocsánat hogy nem volt sok rész mostanában.
Nagyon sok dolgom volt. A következő részt Rayen szemszögéből fogom írni. Ahogy ígértem. Kommenteket írjatok, jól jön a visszajelzés.
Jó estét nektek!
Puszi!💖
KAMU SEDANG MEMBACA
Aki mer az nyer
Romansa"Na, ha azt mondom flashmob akkor megvan? Körülbelül ez történt amikor beléptünk Rayennel. Kéz a kézben. Igen, pont úgy. Azt hiszem soha nem néztek ennyien még rám. Mindenki minket nézett.,,