¦3¦

35 5 3
                                    

- Na figyeljetek csajok...-szólt hirtelen Alex. - Igen?-kérdeztük egyszerre Miával. - Ma este tartunk egy bulit, van kedvetek jönni?

Na ez meglepett.
- Persze.-vágta rá Mia csípőből mielõtt bármit mondhattam volna.
- Oké.-Akkor holnap 9-re gyertek ide.-nyomta Mia kezébe a címet.
- Jó akkor mi megyünk is.-rántotta meg a kezem Mia.
- Nemáááár minek kell jönniük?-bökött felénk Rayen.
- Naaa-szólt rá Alex.

Este
-Anya Mia átjön ma nem baj?
- Dehogy!-vágta rá
- Oké, köszi-virultam.

Reggel

A suliba beérve egybõl a szekrényemhez vettem az irányt de Rayen már ott volt.
- Szia szívem!-köszöntött vigyorogva.
- Ne hívj szívemnek!!
- Te semmit nem váltasz ki belõlem szóval nyugodtan hívlak így.-Közölte a szemembe nézve.-Te vagy a legrosszabb a suliban.
-Ó szóval szerinted a suliban én vagyok a legrosszabb?
Tehát nem lennék rád semilyen hatással ha az ajkaimat az ajkaidra tapasztanám? A nyelved hosszú csatát vívna az enyémmel? Te egy idõ után áttérsz a nyakamra én pedig belemarkolnék a hajadba? Aztán miután ráuntunk erre a kezem felefedezõútra indulna, de elõtte lekapnám rólad a pólót. Elõsszõr a mellkasod támasztanám, aztán végig futtatnám a kezem a tökéletesen kidolgozott felsõesteden. De elõbb utóbb beleütköznék az övedbe. Biztos hogy nem váltanék ki belõled semmit?-kérdeztem és ráleheltem az ajkára a biztonság kedvéért. A szürke szeme csillogott.-Na biztos vagy benne?-kérdeztem és akkor vettem észre hogy egy csomóan körénk gyûltek.



Sziasztooook!
Itt is lenne egy kövi rész!
Ha tetszik írjatok nyugodtan!
Puszi! 😘💖

Aki mer az nyerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang