¦9¦

31 4 2
                                    

Aztán megéreztem Rayen karját a derekam körül, és éreztem hogy megfeszül. Will abbahagyta az éneklést, James pedig nem dobolt. Alex lefagyott amin Mia meglepõdött. Rayen szorosabban fonta a karját körém.....

Kínos másodpercek elteltével
Mindenki meglepõdött azon hogy ilyen gyorsan lehet megölni egy jó pillanatot. Erre is csak egy ember képes... Vajon ki? Viktória. Persze hogy õ.
Viktória hû csatlósaival a nyomában jött oda az asztalunkhoz. Amikor ideértek hozzánk piszkálódni kezdtek.
- Mi az Rayen ilyen gyorsan sikerült megfektetned? - Rayen még válaszra sem méltatta. Will azonban ugrott.
- Talán féltékeny vagy?
- Dehogy, csak nem gondoltam hogy egy szûz lányt ilyen gyorsan megdönt. De láss csodát neki sikerült.
- Vajon te mire kellettél neki?-kérdezte James, aki eddig néma csendben volt.
- Tudod jól...-forgattam a szemem. - Mire másra kellene õ bárkinek?-kérdeztem ironikusan.
- Talán felvágták a nyelved cica?-fordult felém a Barbie.
- Ellenben a tiéddel ami már elveszett a nyolcvanadik srác szájában.-válszoltam nyugodtan. Viktória szeme pedig elkerekedett, és fújtatva elsietett.
- Ez nem volt semmi!-nézett rám elismerõen Will.
- Köszi!-köhintettem.
A nap hátralévõ része unalmas volt. Kaja után egybõl hazamentem.

Sziasztooook!
Ez a rész egy kicsit rövid lett, ennek az az oka hogy mostanában elég sok dolgom van...
A következõ részt Rayen szemszögébõl fogom megírni, mert már megígértem. Remélem tetszik nektek!
Puszi!💕
+ Köszönöm azt hogy olvassátok :))

Aki mer az nyerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang