Tanıtım

826 19 15
                                    

Selam bir akşam üstü aklıma dank eden bir kurgu ayarladım ve çokta hoşuma gitti! Kurgunun konusu az çok belli bir şey aslında pek kilişe olur mu bilmem ama bence değil umarım doğru lanse edebilirim :)

Başlamadan önce size bir soru: Çok zengin baskıcı ve kuralcı bir ailenin tek kızısınız Asi ve kurallardan nefret eden ama ailenizin altında ezilmemek için büyük bir çaba gösterirken aşık olduğunuz adam için neleri feda edip Sınırlarınızı nasıl zorlarsınız?

***

(Dikkat bu bir dram kurgusudur bu kurguya başlarken lütfen mutlu son beklemeyin :'))

"Ne yapıyorsun burada?"diye seslenen adama kısa bir bakış attım. Elimdeki bira şişesini kafama dikerken bacaklarımı yüksek rezidansın çatısından aşağıya sallıyordum yanıma geldiğinde mesafeli bir şekilde oturmuştu. Parmağını hafifçe kaldırıp bana doğru uzattı sanki bir şey hatırlamaya çalışıyordu. "Sen şey değil misin ya? Hani şu ahh neydi o? Hah hatırladım moda dergisindeki kızsın sen kardeşimin okuduğu derginin kapağında görmüştüm seni."kafamı salladım.

"Moda dergisi, Vogue, ünlü kuyumcuların dergileri, kadın dergileri vs artı olarak bütün top model dergilerinin başında görmüş olabilirsin aman ne güzel."bira şişesini kafama diktiğinde kaşları çatıldı.

"Niye buraya çıktın aşağıya düşebilirsin?"

"Amma tatava yaptın belki ben aşağı düşmek istiyorum?"dediğimde gür bir kahkaha attı.

"Neden düşmek istiyorsun ki? Çok güzel bir kadınsın çok ünlü bir iş adamının kızısın meşhur bir top modelsin her dergide gazete de haber programlarındasın aileniz gündemden hiç düşmüyor. Şu ana dek ne istediyse elde etmiş olmalısın rüya gibi bir hayat yaşıyorsun bu hayat için insanlar deliriyor sen ise aşağı düşmek istiyorsun?"gözlerim dolarken burukça tebessüm ettim.

"Bu dışarıdan görünen kısmı ve bir yabancıya ne kadarını anlatmalıyım bilmiyorum."dediğimde bana elini uzattı.

"Yılmaz ama bana arkadaşlarım beyoğlu derler."elini tuttum ve sıktım.

"Bende Asi Demirbaş."

"Artık bir yabancı değilim."deyip elimdeki bira şişesini çekip aldığında kendi kafasını dikmişti ki göz devirdim.

"Rüya gerçekten de rüya aslında uyandığında her şey bitiyor. Dışarıdakiler muhteşem bir rüya görüyor bense bir kabusun içinde gibiyim. Her hareketime yaptıklarıma nefes almama bile karışan soyadını düzgün lanse etmemi isteyen baskıcı dediğim dedik bir babam var. Bütün işlerimi hangi dergiye programa çıkacağıma karar veren konuşmalarımı ezberleten gideceğim mekana kiminle gezeceğime vs her şeye burnunu sokan uyuz bir abi. Yediğime, içtiğime, giydiğime, kiloma, taktığım takılara ve saçlarıma kadar karışan bir anne varken ve kendi hayatında söz hakkın sıfırken nasıl bir rüya yaşıyor olabilirim sence?"dediğimde bana dehşet içinde bakmıştı, etrafına bakınmaya başladığında kaşlarım çatıldı. "Ne oldu?"

"Prangalarını arıyorum belki sınırlarını çizen zincirleri kırarız?"

- Aşırı sinir bozucu toksit bir aile içeren kurgu geliyor dsşlkfksş inşallah yazmaya başladığımda delirmem bu kitap Emanet Sima ve Döngünün bitiminde yazımına başlanacaktır...

İki baş karakteri size tanıtayım :)

- ASİ -

- YILMAZ -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- YILMAZ -

- YILMAZ -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SINIRLARI AŞMAK +18 (ASKIDA GEÇİCİ OLARAK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin