KESİT -2-

217 11 0
                                    

Hello dayanamayıp yeni bir kesi attım bu kitabı yazarken canım Asiye çok sıkılıyor :( ama onu çok seviyorum içimdeki buruk prensesi uyandırıyor. Her watty kızı mutlu olmaz her watty kızının hayatı ya kusurludur ya da kusursuzdur bunda her ikisi de var.

***

"Keşke senin gibi aklımı yitirsem hala bende delirsem o zaman kimse benimle böyle bir oyuncakmış gibi oynayamazdı."dediğimde ellerimi tutmuştu.

"Deli olabilirim ama deli oluşum hafızamı kaybettiğim anlamına gelmez Asi."gülmeye başladığında dolu gözlerimle bakıyordum gözlerine. 

"Dayanamıyorum hala ruhum daralıyor o evde ölmeme bile izin verilmiyor."gülüşü duraksadığında ona sarılmıştım oda bana sarıldığında konudan ap ayrı bir şeyden bahsetmeye başlamıştı.

"Seni Vogue'de gördüm çok güzeldin."gözlerimden bir kaç damla yaş aktığında zorla yutkunmuştum. "Ağlama gözlerin şişerse annen çok öfkelenir."

"Keşke hep seninle yaşasam."beni kendinden ittiğinde ayaklandı ve hastane dolabından bir gofret alıp yanıma geldi ve gofreti bana uzattı.

"Al sen çok seversin o gudubet annen baban yedirmiyordur şimdi sana."saçlarımı okşadı sonra. "Al halacım al bak diğer çocuklarda yiyor canın çekmiştir."aklım gitmişti, yine beni bir çocuk olarak görüyordu.

"Ver."elimi uzattığımda gofreti arkasına sakladı.

"Alma! Alma kızım alma annen bakıyor ceza verir sonra alma."burukça gülümsedim sadece hayatımda beni anlayan beni seven ilgi gösteren düşünen tek kişi de aklını yitirmişti babam yüzünden kardeşi olacak adam yüzünden.

SINIRLARI AŞMAK +18 (ASKIDA GEÇİCİ OLARAK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin