Chapter 1: Początki

40 0 0
                                    

Władca Ciem odpala dc. Zauważył że jego dobry przyjaciel (Jupiter) jest aktywny, zapytał się go czy chce stream z Ultimate Custom Night. On się zgodził jak zawsze. 30min pużniej zaczeli grać w ulubioną gre Jupiter'a w roblox'e(Bed Wars).Po 2 godzinach odechciało się grać przyjacielowi naszego bohatera.

J:Dobra będę końyczć...
W:Czemu?
J:Idę sprubować wyżebrać Młodego o brzerobienie mojej Blądi.
W:Młodego?
J:Yes sir, Młody ma talent i to wielki, nie będę już pierdolić spadam
W:Czekaj kto to Blądi?
J:Serio?
W:Tak
J:My Future Waif kuźwa XD
W:Aaaaaa, dobra wiem kto
J:Nara, spadam jak miałem
W:Pa

Władca Ciem został na kanale i czekał aż ktoś dołączy, miał nadzieję że to będzie jego crush(Młody). Młody jednak wolał kogoś innego... Parę min pużniej z nienadzka ktoś dołączył.

?:Elo!
W:C-co, kim jesteś?
P:Papierzem
W:Papierz?
P:Tak
W:Nowy jesteś?
P:Nie, kisne tu już parę miesięcy, rozmawiam tu codziennie
W:Z kim niby?
P:Jupiter'em

Władca Ciem nie był zdziwiony. Jego przyjaciel jest aktywny dosłownie 24/7, a on 3/7.Bohatera ciekawiło z kim lepiej się dogaduje Jupiter, czy z nim czy Papierzem. Władca postanowił poprosić jego przyjaciela o dołączenie.

J:Czego dusza pragnie?
W:Ej kogo wolisz, mnie czy Papierza?
J:Umm what, favorytów nie mam
W:Aby napewno?
J:Jeśli chodzi o waszą dwójkę to tak.
W:A jak chodzi o nie tylko naszą dwójkę?
J:Mam dwóch; Hii'a i moją Blądi
W:Okej

Władca Ciem po części był smutny a po części zadowolony. Jupiter odrazu po pytaniu się rozłączył, Papierz przez przypadek parę sekund przed dołączeniem Jupiter'a wyciszł se dźwięk jak zazwyczaj. Bohater próbował się z nim porozumieć, nie udało mu się więc się poddał i wyłączył dc.

Władca Ciem położył się w łóżku bo była już 22:49, zaczą myśleć o Młodym jak zawsze, jakim on jest słodkim fem boy'em. Wreście bohater zasną z nadzieją o lepsze jutro.

Tygodnie mijały a Młodego nie było, Władca Ciem był smutny. Jupiter starał się go pocieszaj tak jak to miał w jego naturze.Nie wiadomo czemu tylko ich 3 była aktywna(Władca, Jupiter i Papierz)
Reszta servera jagby wyparowała. Tygodnie zamieniły się w miesiąc.

Historia Miłosna - Młody x Władca CiemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz