Chapter 11: Pomogę Depreszynowi!

14 0 0
                                    

Władca Ciem wstał i narodził mu się pomysł, że pomoże Depreszynowi, chciał żeby przynajmniej on był szczęśliwy. Postanowił zrobić ślub Depreszynowi i Papierzowi.Zebrał każdego i wszytko i zaczęła się ceremonia. Po niezbędym pierodleniu, Rudy zaczą robić najważniejszą część.

R:Czy ty Depreszyn bierzesz tego Papierza za-
*Rudy żyg*
B:Może lepiej ja to poprowadzę, Depreszyn czy bierzesz tego oto tu Papierza za męża?
D:Tak
B:Czy ty Papierzu bierzesz to dziecko z depresjią za obstawiam żonę
P:Tak
B:Ktoś jest sprzeciw? Jak tak albo zawiera głos albo ucichnie na wielki!

*cisza*

B:Ogłaszam was Papierz'em i Żoną, Papierz możesz pocałować Żonę.

*Cmok Cmok*

Po wsyztkim każdy poszedł na plażę becose why not, Wilczur robił grilla. Każdy dobrze się bawił nobo to już był ostatni dzień wycieczki jutro rano wracali do swoich domów. Na kolejny dzień wszyscy się zbierali, Wafla nadal nie było, więc pojechali bez niego. Każdy został odwieziony do swoich domów, oprucz Fryty został porwany przez Jupiter'a. Władca Ciem położył się spać odrazu po rzyjechaniu,nie miał siły na nic.

*Tydzień pużniej*

J-Ejjj Władcaaaaa
W-Tak?
J-Hii żucił Młodego XDDD
W-Co?
J-To co widzisz

Władca Ciem był zaskoczony tą wiadomością, ale i tak go to nie obodziło już nic nie czuł do Młodego. Władca zapytał się przyjaciela czy gra w bedy,on się zgodził

J:To co 4 czy 2?
W:4
J:Okej, Ej ja cie widzie przestań przegryzać line tylko se zęby zniszczysz
W:Czekaj co
J:Nic, nic

Władca Ciem szczeże od zawsze się bał Jupiter'a, ale nigdy aż tak bardzo jak teraz. Władca podczas grania wpadł na pomysł żeby zaprzyajżnić się z Młodym. Na jego zaskoczenie udało mu to się.Bohater i Młody zaczęli się lepiej dogadywać i postanowili się spodkać w Białymstoku, spotkali się na następny dzień Młody podbiegł do Władcy Ciem i go przytulił.Obojga miło spędzili czas, Władca Ciem zaproponował zamieszkanie z nim Młodemu, dzieciak się zgodził. Władca po wruceniu do domu z Młodym napisał do Depreszyna jak mu życie mija z Papierz'em, okazało się że się rozwiedli w ten sam dzień co Hii z Młodym, Depreszyn widział Hii w urzędzie nawet. Władca Chciał jakoś pocieszyć Depreszyna, udało mu się.

Historia Miłosna - Młody x Władca CiemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz