Nastał kolejny dzień, Jupiter wstał jako 1, postanowił obudzić Fryte. Tykał go ale nie działało, więc postanowił się czymś pobawić. Blondyn wstał parę sekund po dotknięciu jego pały.
F:Co ty odpierdalasz?
J:Heh runda 2, mam kolejne 69
F:Chuj mnie boli
J:Hmmmm wymasować ci?
F:Co będę miał z kolejnego razu?
J:Będę do twojej dyspozycji mój warzywny senpai'u uwu
F:Nie pytamFyrycie spodobał się pomysł i z bolącą pałą kontynuował. W tym czasie Wilczur wstał i zaczą robić zdięcia Rudego, nawet chuja zrobił zdięcie. Wilczura wpadł na pomysł, poszedł do przyczemy, otworzył miejsce gdzie wytwarzała się energia i wzrą Zoriusa z kułka po jakim biegają chomiki. Postanowił tak ułożyć ich żeby dotykali męskości drugiego. Młody miał namiot z Żabą,chuj wie jak do tego doszło ale doszło.Pati wstał i zauważył że Wiedzma rucha siebie Monsterami.Młody wstał wdrapał się na kamień i krzykną...
M:RUDY SIĘ NIE DOSTAŁ, KOCHAM CIE HII!!!!
Ten krzyk obudził każdego oprucz Rudego i Zoriusa nobo obudzić ich to cud nad cudami, Jupiter wreście wyszedł z namiotu, Fryta nie miał siły ruszyć dupska.Władca Ciem przygotował śniadanie a dokładniej Jajecznicę. Każdy zaczą ją jeść a Jupiter wzią porcjie dla swojego warzywnego senpai'a.
J:Blądiii wstawajjj
F:Nie...
J:Mam dla ciebie jedzeniee
F:Ja chce spać...
J:I tak to zjesz :/Jupiter zbliżył się do Blądynki i na siłę chciał mu wpychnąc jedzenie, ale mu się nie udawało więc wpadł na pomysł.
J:Hej mam pomysł ty to zjesz a ja cie z pszykrością nie będę macać w nocy
Fryta wzią talerz i zaczą wpierdalać szybko jak sonic biega,Jupiterowi łezka z oka wypłynęła. Nagle z byle pizdy 2 debili zaczęła krzyczeć byli to Rudy i Zorius krzyczeli bo dotykali chuje drugiego. Wilczur po rozpoznaniu głosów zaczą się śmiać. Władca zauważył że Młodemu nie smakuje albo nie chce jeść, postanowił podejść do niego poniewarz jadł sam w końcie. Władca ciem postanowił poprosić Młodego żeby poszedł za nim, poszli koło rzeczki i Władca Ciem zapytał oco chodzi, Młody nie chciał nic mówić.Po latach udało się przekonać Młodego do gatania, przy tym się rozpłakał, mówił jak to go nienawidzą itp. Władcy zrobiło się żał Młodego i go przytulił i po paru minutach pocałował. Młody powiedział mu że woli Hii'a i uciekł w siną dal.
CZYTASZ
Historia Miłosna - Młody x Władca Ciem
RomanceSekretny lover Młodego jest sekretnie zakochany w Młodym odwruconym pedofilu.Władca Ciem próbuje zdobyć jego miłość chociaż jego miłość kocha innego. Młody zakochał się w psie o imieniu Hii. A Hii'a serce należy do dziecka z depresjią, dziecko z dep...