Władca Ciem wstał i zobaczył że była 9:02, zobaczył też że Depreszyn był aktywny więc chciał zacząć spełniać swój plan, ale najpierw poszedł pod prysznic, zjadł śniadanie i zwalił była po tym godzina 9:27, Władca spingiwał Depreszyna i poprosił go o zagranie z nim w mm2, Deprecha cudem się zgodził. Władca pytał się o Depreszyna różne pytania, spodobały mu się odpowiedzi.Dowiedział się on że Depreszyn czuje coś do Hii a Władca Ciem zamierzał to wykorzystać w dobro obojga. Władca chciał z Depreszynem dobić deala i ten się zgodził. Władca był szczęśliwy ale nie wiedział co go spodka potem...
*Parę dni pużniej*
(Sobota)Władca Ciem Wstał o 7:30 bo na tą se ustawił budzik, poszedł się umyć i zrobić śniadanie, postawił na stoliku przy kanapie i włączył telewizor, Władca nie mógł się doczekać bo dziś miał być maraton Biedronki i Czarnego Kota.Zrobił tak samo na kolejny dzień, wogóle nie był aktywny na dc w obu dniach.W poniedziałek wstał o 6:09 i zobaczył w pizdu pingów, zauważył że jego dobry przyjaciel Jupiter rozmawia z Młodym więc postanowił dołączyć.
J:No Młody nie bądź żyd
M:Nie
J:Nie bądź żyd!
M:A dasz admina?
J:Mogę pojechać pod twój dom i ci sprzedać kopa
M:A to nie...
J:Przerób
M:Nie
J:PRZERÓB
M:NIE
W:H-hej?
J:O Władca Ciem
W:O co się kłuciliście?
J:Nic...*Hii dołączył*
H:Witajcie
J:Yo Hii karz Młodemu przerobić mi Blądi
M:Nie zrobię tego
J:NOSZ KU-
H:WIK
J:Whut?
H:Daj mu spokuj
J:Ni słucham furrasa co simpuje do dzieci*Hii wyszedł*
*Młody wyszedł*J:Kurwa 2 simpów wyszła
W:Co się właśnie stało?
J:Nie warzne...
W:Powiedz
J:Zagrajmy w bedy...
W:Powiedz co się stało
J:Ummm, Sayonara*Jupiter wyszedł*
*Władca Ciem wyszedł*Władca Ciem nie widział co wstąpiło w Przyjaciela, postanowił zapytać furrasa.
W-Ej Hii
H-Tak?
W-Oco chodziło Jupiter'owi?
H-Chciał wykorzystać dziecko do brudnej pracy
W-Co?
H-Chciał żeby Młody mu coś przerobił
W-AchaWładca Ciem się spodziewał tego, tylko że niedosłyszał nobo Jupiter miał lagi co było w miarę częste. Władca Ciem postanowił zapytać się o pytanie co może zmienić wszytko.
W-Mogę mieć głupie pytanie?
H-Jasne
W-Chujesz coś do Młodego?
H-NieWładca był szczęśliwy przez tą wiadomość. Postanowił połączyć Depreszyna z Hii'em.
CZYTASZ
Historia Miłosna - Młody x Władca Ciem
RomanceSekretny lover Młodego jest sekretnie zakochany w Młodym odwruconym pedofilu.Władca Ciem próbuje zdobyć jego miłość chociaż jego miłość kocha innego. Młody zakochał się w psie o imieniu Hii. A Hii'a serce należy do dziecka z depresjią, dziecko z dep...