Hoofdstuk 9
"Lynn van Beijeren, neemt u tot uw wettige echtgenoot, Sem Jolie en zult u trouw blijven en voor hem zorgen tot de dood jullie scheidt? Wat is daarop uw antwoord?" vraagt de huwelijksambtenaar.
"Ja, ik wil" zeg ik met tranen in mijn ogen.
"En Sem Jolie, neemt u tot uw wettige echtgenote, Lynn van Beijeren en zult u trouw blijven en voor haar zorgen tot de dood jullie scheidt? Wat is daarop uw antwoord?" vraagt ze opnieuw.
"Ja, ik wil" zegt Sem met een big smile op zijn gezicht.
"Dan verklaar ik u nu tot man en vrouw" zegt Marion - de huwelijksambtenaar.
En dan kust Sem mij. Als we klaar zijn, komen onze vrienden ons feliciteren. "Woow, jullie zien er zo moooooi uit!!" zegt Menzi half huilend, half glimlachend. "Gefiliciteerd, je bent echt prachtig!!" zegt ook Lissa half huilend, half glimlachend. Ik grijns naar hen en bedank ze allemaal.
Sem' s POV
"Gefeliciteerd man" zegt Rik en hij geeft me zo'n manhug. Tycho en Bram doen hetzelfde. We blijven nog feesten tot 3 uur in de nacht. Als we klaar zijn en iedereen weg is gaan we naar het hotel.
We checken in en krijgen de sleutel van de bruidsuite. "Dit en de geboorte van Angel, waren de allermooiste dagen in mijn leven, ik hou zoveel van je Sem. Ik had een moeilijke tijd, maar jij hebt me bij alles gesteund. Als ik nou niet zwanger was, had ik je nooit ontmoet. Ik wil je nooit, maar dan ook nooit meer kwijt. Als je weg gaat, dan vermoord ik je persoonlijk" zegt Lynn en ik kus haar heel lang.
"Ik ook van jou, schatje" en dan kus Lynn en Angel beide om hun kruin. Daarna gaan we allemaal slapen. Ik val gelijk in slaap, met de gedachte aan mijn mooie vrouw en dochter. Op dit moment ben ik de gelukkigste man op aarde.
JE LEEST
De bedwelmende geur van mislukte liefde
Roman d'amourOp een dag ontmoet het doodnormale meisje Lynn, de knappe jongen Danny. Ze is stapelgek op hem en krijgt hem niet meer uit haar hoofd. Dit levert problemen op. Grote problemen. ©2015 by SanneLuijten