Luka je rekao sve što ga muči Sangwoou. Pričao mu je o tome kako se nikad nije htio družiti s Nanno nego ga ona, eto, ucjenjuje da će objaviti sve njegove drafove na tik toku osim ako joj neda 100 000 kuna.
"Usosio si se", primjeti Sangwoo. Jako ga je iznenadio Lukin posjet. Njegovo otvaranje njemu. Kako je iskren s njim bez obzira što se uopće ne druže.
"Znam da jesam. Neznam što da učinim. Ne želim te pitat za savjet jer netko tko drži ljude u podrumu nemože davat dobre savjete", odgovori Luka. On se pak trebao nekome povjeriti. U njegovoj okolini nije bilo nikog kome bi mogao reći sve što ga muči.
Nanno ga ne bi ni slušala, ili bi mu se ismijavala. Nešto od tog dvoje. S Yoonbumom nikad nije ni razgovarao. Dibro, jednom-davput je, ali ne više od toga. Svoje roditelje nije ni viđao više. Ujutro bi se rano dizao da se uredi za školu, a došao bi kasno napravio sve zadaće i otišao spavat.
"Hvala ti na...komplimentu, ali ne treba mi tvoje kenjkanje", hladno će Sangwoo. Iako mu je u neku ruku godilo Lukino prisutsvo nije mu BAŠ TOLIKO GODILO.
Uslijedi stanka. Luka nije očekivao ovakvu hladnu rekaciju od Sangwooa iako je navikao na to da je hladan i da teško iskazuje osjećaje.
"Bar si iskren", tiho će Luka nakon što je par sekundi razmišljao šta će reći.
U ton trenutku Sangwoou zazvoni mobitel. Došla mu je poruka od Choerry. Nije bilo ništa posebno-samo mu je poslala broj svog bankovnog računa. Sangwoo je samo brzo uplatio 100 kuna kako o tome ne bi morao kasnije misliti.
"Tko je to? Cherry? Chenri? Jel ti to cura? Jel iz Japana", Luka je bio jako začuđen što Sangwoo ima curu. Zar nije Sangwoo peder?
"Nije mi to cura nego...prijateljica", Sangwoo je pažljivo birao riječi jer ni sam nije znao kako bi oslovio Choerry. Partnerica u kriminalu? Dosadna hakerica koja ga muze za lovu?
Luka je Sangwoovo pažljivo biranje riječi protumačio kao činjenicu da Sangwoo ipak nije peder već ima curu. I to iz Japana!!!
"Dobro, dobro kako ti kažeš", Luka se nasmijao sebi u facu što je Sangwoo itekako primjetio.
"Misliš da lažem??? Pa dobro onda! Ti si samo iritantni wannabe tik toker koji samo traži pažnju. Znaš li zašto te Nanno podmitila? Jer si strašno glup! Uopće ne razmišljaš svojom glavom samo sljediš druge! Vjeruješ u sve što se kaže! Dosadan si!!! Sve što ti se događa događa ti se s razlogom!!", vikne Sangwoo.
Luka ga je gledao u čudu. Ovo je prvi put da vidi Sangwooa tako emotivnog i to na krivi način. Nije vjerovao u sve što mu je Sangwoo rekao. Molio se da samo sanja. Da se sve ovo nije dogodilo, da nikad nije išao Sangwu dat čokoladu.
"Zaista to misliš", tiho će Luka.
"Da"
Luka više nije mogao ovo izdržat. Biti blizu Sangwooa. Blizu osobe koja mu je svašta rekla. Nije mogao vjerovat da je to osoba koju cijeni i prema kojoj gaji osjećaje. Otrči od Sangwooa susprežući suze.
Luka's POV
Htio sam se samo ispričat Sangwoou za moje ponašanje i ovo mi je hvala? Tako mi i treba kada mislim da će se popravit! On je nepopravljiv! Mislio sam da mu je bar stalo saslušati me, a on me odmah napada.
Luka je otišao doma što je brže mogao i zario lice u jastuk. Imao je osjećaj kao da je Sangwoo jedina osoba kojoj se može povjeriti i onda se ovo desilo. Naravno, znao je da je Sangwoo bipolaran, ali mislio je da je poseban...bar njemu ako ne ikomu drugom.
"Luka, što ti je", čuo je dozivanje njegove majke. U zadnje vrijeme nije baš razgovarao s roditeljima. Mislio je da njih nije briga za njega.
"Okej sam samo sam malo pušio tr- umm gledam Lessie se vraća kući", brzo je rekao Luka.
"Dobro, ne želim ništa znat samo sam te htijela obavjestit da ti je tata otišao na razgovor u školu", rekla je Lukina mama nonšalantno.
Luka se sledio. Što li je sad napravio? Pokušao je biti dobar. Radio je zadaće, učio za ispite. Samo je povremeno izoatajao iz matematike, ali s maminog je emaila razrednici pisao ispričnice tako da ne bi trebalo biti problema.
"Okej mama. Znaš li zašto ide u školu", pitao je Luka.
"Na informacije. Nama je kao roditeljima obaveza-
Luka ju više nije slušao. Kao da će razrednica išta reć njegovom tati. Iako je idalje osjećao nelagodu zbog same pomisli da mu roditelji idu ponovno u školu na razgovor, ali u ovoj školi nije radio probleme kao u prošlim školama. Ponajviše zato što je imao previše briga da se sada zeza.
TAJMSKIP NA TO KADA SE LUKIN TATA VRATI S INFORMACIJA
"Luka, zaista si se popravio", ponosno će njegov tata.
"Bravo Luka! Eto vidiš mislim da je privatna škola bila pravo riješenje. Posato si mnogo bolji učenik", veselo će njegova mama", mislim da te trebamo nekako nagradit? Zar ne Ljubavi?"
"Svakako. Svakako!"
"Po prvi puta nakon mnogo godina ovaj vikend možeš s nama u našu vikendicu", konačno kaže njegov tata.
Lukini roditelji su imali vikendicu pokraj jezera koje se nalazi pokraj grada. Budući da je Luka uvijek bio loš u školi nikad nije mogao ići s njima tako da je bio sretan kada je čuo da će ovaj vikend moći s njima tamo. Da se malo makne od Sangwooa, Nanno i svih ostalih.
Kada se vratio u svoju sobu vidio je da su mu na mobitel došle 3 poruke. Sve su bile od Nanno.
"Ovaj vikend prodajemo Yoonbuma ciganima. Time otplačuješ onih 100.000 kuna"
"Javi mi se"
"Di si??? JAVI SE ALOOO"
Luka je pročitao poruke i u sebi pomislio kako mu ona neće pokvariti ovaj poseban vikend. Tako da joj jednostavno odgovorio kako ima posla ovaj vikend i kako nemože da joj pomogne u njenoj trgovini ljudima.
Iako je pokušavao normalno nastaviti s danom jedan mali glas u glavi mu je govorio kakp treba reći Sangwoou o planu od Nanno (neznam kako da napišem posvojni pridjev od Nanno).
"Nanno ovaj vikend planira prodati Yoonbuma ciganima. Nmg ti pomoć ali samo da znaš"
Luka je odlučio poslati poruku Sangwoou usprokos tome što ga je povrijedio. Jednostavno, osjećao je nešto posebno prema Sangwoou. Nije ni sam to mogao objasniti.
STAI LEGGENDO
Alfa mužjak: Iskušenja i istine
Lupi mannariLuka Čolak se zbog ponovnog lošeg ponašanja seli u privatnu školu "Franjo Arapović" . Iako je obećao mami i tati da će biti dobar u školi shvatio je da to neće biti moguće zbog problematičnog učenika Sangwoa koji izaziva čudne osjećaje u Luki.