,, tyvole Rutko vstavej !!! Za deset minut začíná škola. Táta by me zabil kdybych měl další pozdní příchod."
dohaje to uz je zari ? Pomyslela jsem si. Venca me krasne probudil jeho revem o skole. Na tohle nemam a to tu nejsem ani dva dny.
Noaco ? Tak proste přijdeme pozdě. Neni to tak hroznej hřích. Ja se vymluvim na to, ze jsem nová a, ze jsem se ztratila.
Nebudu snad kvůli škole pospíchat jak kdyby mi šlo o zivot. Je to jenom škola.
,. Se mnou ? A ztratit se ? To těžko. Ja novej nejsem tak makej."
Ugh vsak už jdu.
Samozrejme, ze jsme přišli pozdě. Venca mi to vyčetl za to, ze jsem se moc dlouho připravovala. Jen jsem se oblékla a ucesala. Představování tride byl fakt trapas.
,, Milá třído, prosim privitejte vaši novou spolužačku Ruth Jehličkovou Kovanicovou. Prosim představ se nám.''
no skvely, mam na sobe minimalne deset páru oci mych novych spolužáků. Taková pozornost me dokáže poradne rozhodit. Ale ty krasne rumenkove modré oci, ve kterých se prave ted topim mne rozhodily asi nejvice. Dohaje Ruth vzpamatuj se !!
No um, ahoj ? Ja jsem Ruth je mi 16 a jsem tu nová.
tohle jsem posrala. Nikdo si nevšiml, ze jsem nová. Tyjo proc jsem to jen říkala. Ja jsem blba fakt zejo.
,, Dobre, prosim posad se do te zadní lavice vedle Fikotovy"
A jak jsem si sedla přistihla jsem jak na me ty krasne modré oci zase koukají. Ten kluk byl Ales ( kluk z Vencovi party), ale to jsem v tu chvili jeste nevedela.
CRRRRR
konecne přestávka. Asi půjdu za Vencou říkal, ze me chce představit klukům z party.
,, Rutko delej pojd jsem."
zarval na me- ne zaječel na mě Venca.
,, Kluci tohle je moje sestřenice Ruth. Přistěhovala se ke me, protoze je hrisnice a její matce se to nelíbilo."
,, A co udelala ?"
Zeptal se ten modrookej blondak,, Ukradla otcův chlast a vrátila se uplne na kary v jednu rano."
Doslova jsem jenom koukala na ty jeho oci a nevnimala co Venca říkal.
,, Zeo Rutko?"
Probudil me z mého snění Venca. Musim uznat, ze jsem byla mimo dost dlouho.Jo asi jo, no ja jsem Ruth. Rada vás poznávám.
,, Cau ! Ja jsem Ales Kovanda."
tak Ales to je. Jw uplne uzasnej, ale ted už přesunu snít a vrátím se zpátky do reality.
,, Cau ja jsem Petr, ale kluci mi říkají žába."
a potom nastalo hrobovy ticho a tak jsem to lehce oživila.
A ty jsi ?
zeptala jsem se toho brylateho Tichého kluka.,, Tohle je Míťa génius naši party. Má samy jednicky teda z telaku ne. Ale nikdy ho nikdo neviděl, ze se učí.''
odpověděl za nej Petr.
Naše seznamování přerušila hodina ruštiny s Pekarkovou.Po skole zrovna když jsem odchazela z jídelny a mela jsem v plánu se kouknout po okolí na me promluvil ten jednoduše krasnej hlas Alese Kovandy.
,, Ahoj promin, jen jsem se chtěl zeptat jestli s nama s klukama a se mnou nechces jít v podvečer na Cinglák?"
Ahoj, kamze?
,, na Cinglak. To je kopec kam chodí každá mánička co má v obcance natrhlou stránku patnact. Chodíme tam s klukama chlastat.''
jo urcite, jenom jsem mela v plánu se kouknout po okolí, ale nevim kudy bych sla abych se neztratila. Jelikoz Venca si to odkalil nekam za svejma holkama.
,, Ja te muzu provést a klidně ted hned."
a tak jsme vyrazili, ukázal mi knihovnu a obchod a hospodu kam s klukama chodí když je chladněji a taky jsme si dost povídali.
A co te bavi ?
zeptala jsem se Alese,, Jsem básník,pisu básnicky. Počkej jednu ti ted napisu !! "
a tak mi napsal krásnou basnicku kterou mam zarytou v hlavě až do ted. Tou básnickou si získal me srdce.
ČTEŠ
občanský průkaz// život party z cingláku
Fanfiction70. léta, alkohol, hippies, obcanka, laska, jablka, sedmikrásky, proste zivot jedné party, která má svoje oblibene místo na kopci pod stromem. !! Budou použita slova z filmu a z knihy!! je možné, že některé informace nebudou stejne jako z filmu j...