jimin: hangi gerçekler?y/n: aslında enim senden ayrılmamın bir sebebi var hani hatırlıyor musun önceden sana bir hastalıktan bahsetmiştim cipa hastalığı.
jimin: evet hatırladım ama bunun bizimle ne alakası var .
y/n: ben 5 yıl önce bir trafik kazası geçirdim az kalsın ölüyordum 1,5 ay komada kaldım uyandığımda doktor bana bu hastalığa sahip olduğumu söyledi benim o hastalardan tek farkım bunu kaza sonra olmuş olması doğuştan değil aynı onlar gibiyim amam aynı zamanda değilim beynimde çok büyük bir hasar sonucu böyle oldum doktor bunun geçici olduğunu söyledi hasar büyük olduğu için yıllarca sürebilir dedi ama 5 yıl oldu geçmedi.
jimin'in gözleri doldu ve ağlamaya başladı
jimin: sen ne diyorsun y/n bu gerçek mi bana nasıl anlatmazsın nasıl bütün yükü üstlenirsin.
y/n: bunu yapmak zorundaydım senin daha fazla hasta birine aşık olmanı istemiyordum bu yüzden ayrıldım bir hastalığım olsa hisedemem anlayamam o yüzden ben her an ölebilirim seni yarı yolda bırakmak istemediğim için senden ayrılmak istedim ama olmuor sensiz olmuyor senden ayrıldığımdan beri hayat siyah beyaz benim için lütfen benim hayatımı tekrardan renklendirmeye varmısın bu hasta kızla tekrardan bir olmaya varmısın park jimin?
jimin: ben tam bir aptalmışım bunları görmemişim senden özür dilerim herşey için evet ayrıca tekrardan olmaya varım güzelim peki sen PARK Y/N olmaya varmısın benimle evlenirmisin lütfen bu sefer red etme benimle bir bütün olmaya güzel çocuklarımızın olmasına benimle bir ömür olamaya var mısın?
ben ağlayarak
y/n: e-evet seninle herşeyi yapmaya varım benim mochim
dedim ve ikimizde birbirimize sarıldık bana
jimin: hadi üşümüşsündür içeri geçelim.
y/n: öncede söyledim sana cipa hastaları ağrıyı, sıcaklıyı hissetmezler bu yüzden terlemezlerde sen buna alışabilecek misin?
jimin: özür dilerim unuttum ve artık seninle ilgili herşeyi beynime kazıyacağım ayrıca yarın sabah büyük bir hastaneye gidip check up yaptıralım .
y/n: merak etme koluma kahve döküldüğü zaman yaptırdım sadece her sabah tansiyon eteş gibi şeyleri evde kontrol edip 3 ayda bir check up yaptırıyorum bu yeterli sağlıklı olmak için önemli şey gün içerisinde kendi çok iyi korumam o kadar .
jimin: bunca zaman yanında olmadığım için senden çok üzür dilerim müstakbel eşim.
y/n: sen az önce müstakbel eşim mi dedin.
jimin: hıhı
y/n: bende bu gece müstakbel kocama sarılıp uyumak istiyordum .
jimin: büyük zevkle buyrun benim müstakbel eşim ya biz ne yapsak yarın evlensek mi?
y/n: olmaz bunu ilk önce ailemize daha sonra şirkete sormalıyız izin verirlerse ben senle hemen evlenmek istiyorum sabah bangtan pd soralım tmm
jimin: tmm ben hyung'a sorarım hadi uyayalım senin konu içime çekmek istiyorum
Dedi bende başım ile onayladım daha sonra birbirimize sarılarak uyuduk.
Sabah olur
Kalktığımda jimin bebek gibi uyuyordu onu biraz izledikten sonra onu öptüm be kalktıY/N: günaydın
Jimin: günaydın güzelim beni o kadar izlemene gerek yok o sürede beni öpseydin gizlice keşke
Y/N: sen uyanıkmıydın (kızararak)
Jimin: sen utanınca ayrı tatlı oluyorsunDedi ve kakıp üzerimizi giydikten sonrada aşağıya kahvaltıya indik.
Herkes: günaydın
Jimy/n: sizde günaydınKahvaltının ortasına doğru söze girdim.
Y/N: biz jimin ile size bir şeyler söylemek istiyoruz
Diğerleri: evet sizi dinliyoruz
Jimin: Y/N ile barıştım tekrardan birlikteyiz.
Dedi. ve hepsi bizi tebrik ettiY/N: bir şey daha var b-biz evlenmeye karar verdik.
Dediğimizde başta şaşırsalarda bizi tebrik ettiler
Y/N: bangtan pd siz ne diyorsunuz?
Pd: ne diyebilirim ki tebrik etmek düşer ama -
Y/N: ama ben şirket ortağım bu sorun çıkaracaksa hisselerimi size verebilirim.
Pd: ben bu konu hakkında konuşayım merak etme ikna edeceğim kurulu hisselerini vermene gerek yok.Dedi bizde salona oturmaya geçtik jimin ile ailelerimizi arayacaktık yüz yüze görüşmek daha iyi ama sabredemedik
Ja: oğlum nasılsın tatil nasıl.
J: iyim sizler nasılsınız anne benim size söylemek istediğim bir şey var
Ja: söyle dinliyoruz
J: ben Y/N ile barıştım hatta akşam evlenme teklifi ettim ve kabul etti kusura bakmayın size haber vermedim
Ja: o nasıl söz oğlum ikinizide tebrik ediyoruz ve en kısa zamanda buraya bekliyoruz.Dediler ve kapatılar sıra bana gelmişti benim babam Türk olduğu için belki sinirlenebilirdi
Ya: efendim kızım
Y/N: anne baba size birşey söylemek istiyorum
Ya: söyle bakalım
Y/N: ben jimin ile barıştım ve bana evlenme teklifi etti bende kabul ettim
Yb: damat bey teklif etmeden önce benden izin alması gerek miyor mu
Jimin: haklısınız efendim düşünemdim özür dilerim
Yb: şaka yaptım oğlum hatta geç bile kaldınız
Y/N: izin verdiniz mi ?
Yb: verdim gittiBiraz daha konuştuktan sonra kapattık şuan çok mutluydum son 5 yıldır hiç bukadar mutlu olmamıştım.
( bir bölüm sonra final yapacağım bugün çok bölüm attım )
( 744 kelime inanmıyorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı sevgilim Park Jimin
FanfictionCipa hastası bir kız park jimin'in sevgilisi olur .