Y/N'den
Şirket2 ye gelmiştim boğazım düğüm oluyor,nefesim kesiliyor,kalbim daralıyor boğulcakmış gibi hissediyorum. Ama toplantı vardı o yüzden arabayı park edip içeri girdim herkes selam verdi ben direkt toplantı odasına girdim benimle beraber odaya bangtan pd'de girdi .
Ve masada oturan solgun jimin vardı...Jimin'den
Akşam Y/N'nin yanından ayrıldıktan sonra eve kendimi zor attım durmaksızın ağlıyordum ama çok öfkeliydim ağlamamı durdurmak istedim ama olmuyor çünkü kalbim kırıldı neden böyle yaptığına anlam veremiyorum herşey yolundaydı eve geldiğinde bile bana sımsıkı sarılıp kokumu içine çekmişti ne oldu bir kaç dk da anlamıyorum .
Zorda olsa eve geldim bir an önce bu günün bir an önce bitmesini istiyorum yatağa yattım ama uyuyamıyorum sürekli aklımda yankılanıyordu
Hayır seninle evlenemem yapamam !!
Durmadan bunu düşünüyorum saate baktım 4 olmuştu anlaşılan bu gece bana uyku yoktu kalkıp sinirimi atmak için evdeki spor odasına gidip spor yaptım ama yine geçmedi öfkem bende köpeğimi alıp 1 saat kadar yürüdüm çok yoruldum ama uykum yoktu lavaboya gittim duş almak için yüzüm aşırı berbat gözüküyor siyah halkalar oluşmuş hep duştan çıktıktan sonra rutin işlerimi hallettikten sonra aynada kendime baktım ve daha iyi gözüküyordum.
Kendimi iyi hissetmek için çok şık ve aynı zamanda sade giyindim ve yine gözlerim dolmuştu sonra kendime sünü söyledim:
" sen üzülme jimin o üzülsün seni sevmediği için senin kıymetini bilmediği için hem sana kızım yok elini sallasan milyonlar "
Diyerek kendini avutmaya çalışıyordum ama olmuyordu onu unutamıyordum onsuz olmuyordu.
Evden çıkıp şirkete geldim bizim yeni proje ile ilgi toplantı varmış Y/N dün yaptıklarından sonra gelmezdi bir yandan iyi bir yandan kötü çünkü onun güzel suratını görmeyip ağlamayacaktım ama görsem kesin ağlarım ve onu bir daha bırakmayacakmış sarılırdım üyeler niye keyifsiz olduğumu sordu ben geçiştirdim toplantı odasında bangtan hyung'u beklemeye başladık ama
Dur kapıdan birde o girdi...
Ahh kırık yaralı kalbim onu görünce hızlı atmaya çalışıyordu ama yapamıyordu canı acıyordu...
Sevdiğim kadın bende bir nefes kadar yakın ama bir dağ kadar uzak nasıl canım yanıyor anlatamam...