Mutlu son ( final )

63 33 1
                                    

2 ay sonra
Jimin ile nikah günümüz bugün düğün salonundayız kır düğünü olacak.

Nkm: siz Y/N kaya , park jimin ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?
Y/N:evet!!!
Nkm: siz park jimin Y/N kaya ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?
Jimin: sonsuza kadar eveeett!!
Nkm: o zaman bana verilen yetkilere dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum.

Dedi be jimin beni anlımdan öptü düğün çok değil aile arasında kutladın ama bir sürü basın mensubu geldi ve  çok fazla soylu insanlarda vardı haberler dünyaca ünlü idol jimin ile Kore'nin önde gelen iş kadınlarından Y/N ile evleniyor diye bir sürü haberler yaptılar .

10 ay sonra
ben Doğuma gidiyorum şimdi bu geçen zaman içerisinde hala iyileşmedim Doğum sezaryen olacak narkoz az verdiler ne olu ne olmaz diye bebeğim doğdu onu kucağıma verdiler soğuktu ama yavaş yavaş ısınmaya başlamıştı Dur ..

Ben bebeğimi hissetim iyileştim benim küçük kızım beni kurtardı ona daha sıkı sarıldım.

4 yıl sonra

Kızımızın adı jojo ve bu arada ben tekrar hamileyim bu sefer erkek olacak onun adı ise jin koymaya karar verdik benim hastalığımı öğrendiklerinde en çok jin oppa yanımda durdu .

İşte bu renksiz hayatım yavaş yavaş bu şekilde renklendi beni bu karanlıktan kurtardılar en çokta kızım hepsi iyi varlar onlar benim herşeyim ve böyle mutlu bir hayat sürmeyede devam ettim

( biliyorum final istediğiniz gibi bitmedi kısa ve klasik oldu ama aklıma birşey gelmedi bir kaç gün Yeni kitap hakkında düşünücem be tekrardan yazıcam beklemede kalın by by )

Tatlı sevgilim Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin