onun o güzel gözlerinden ve sevgisinden mahrum kalmak istemiyorum

52 34 0
                                    

JİMİN'den

akşam şirketten çıkarken Y/N'yi gördüm . çok güzel giyinmişti o dekorte ,kıyafetin rengi ve onun içindeki sen bir bütün olmuşlar çok yakışmıştı giderken arkasında bakmakla yetinmiştim arabasına bindi ama hareket etmiyordu endişelenmeye başladım daha sonra gitti bende eve gidip bavul hazırladım kendi kendime offf bangtan pd başıma iş açmıştı Y/N'nin deniz kenarındaki villasına gidecekmişiz onun bir sürü evi var umarım beraber gitdimiz ev değildir onunla ayrılmadan kısa bir süre önce onun villasına gitmiştik umarım oraya gitmeyiz bir sürü düşünceyle uykuya daldım.

Y/N'den

sabah kalktım ve rutin işlerimi halletim üzerime

Bunu giydim ve aşağıya kahvaltı yapmaya indim saat çok erken olduğu için bir tek ben uyanığım birşeyler yerken aklıma 2 gün önce ailem ile konuştuğum konu geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giydim ve aşağıya kahvaltı yapmaya indim saat çok erken olduğu için bir tek ben uyanığım birşeyler yerken aklıma 2 gün önce ailem ile konuştuğum konu geldi

2 gün önce 

Y/N: anne baba ben sizinle birşey konuşmak istiyorum jimin ile ilişkim hakkında yani eski ilişkim hakkında.

YAB : konuş kızım biz seni dinliyoruz

Y/N: anne baba ben jimin'e hastalığımı söylemek istiyorum ona daha fazla yalan söylemek istemiyorum ondan kaçmak onun o güzel gözlerinden ve sevgisinden mahrum kalmak istemiyorum biliyorum bu sırrı yıllarca benimle beraber sakladınız ne hastanedekilerin ne de şirkettekilerin öğrenmesine izin vermediniz hep beni korudunuz ama şimdi onun beni korumasını istiyorum buna izin verir misiniz?

YA: kızım o nasıl söz tabiki de izin veririz en önemli olan şey senin mutluluğun sizi korumak için herşeyi yaparız siz bizim çocuklarımızsınız siz canımızdan değerlisiniz o yüzden bu kara sana ait ne istersen yap ama şunu unutma biz seni hep koruyacağız .

YB: evet annen haklı kızım biz hep arkandayız.

dediler ve birbirimize sarıldık.

şimdiki zaman

ben gerçekleri açıklamayı düşünüyorum umarım bana kızmaz hep yanımda olur beni hiç bırakmaz umarım beni anlar umarım...

hep beraber sonun villaya vardık içeri girdiğimizde gözlerim dolar gibi olmuştu daha birkaç hafta önce burada çok güzel anılarımız olmuştu şu köşede bana sarılmıştı, orda beni sevdiğini söylemişti, mutfakta çok güzel kahvaltılar hazırlayıp birbirimize yedirmiştik ama merak etme jimin yine o eski günlerin gelmesini sağlayacağım o da içeri girdi tuhaf oldu ortam ve biz birbirimize baktık o hemen gözlerini kaçırdı . ben hizmetliye

Y/N: lütfen misafirlerimize odalarını gösterebilir misin lee teyze 

Lee teyze : tmm hemen gösteriyorum Y/N sende içeri geç dinlen senin eşyalarını ben yerleştiririm .

Y/N:  sağ ol Lee teyze ben hallederim sen sadece odaları göster yeterli .

başıyla onayladı ve herkese odalarını gösterdi bende bu akşam jimin'e gece gerçekleri söylemeyi düşünüyordum .

JİMİN'den 

tamda tahmin etiğim gibi bu ev sanki özellikle burayı seçmiş gibi geldi bana içeri girdiğimizde Lee teyze ile karşılaştık önceden geldiğimizde bize çok güzel hizmet etmişti çok iyi bir insandı Y/N'yi çok seviyor kendi kızı gibi seviyor tabi oda onu çok seviyor ben odama geçmiştim içimde çok tuhaf bir his vardı kelimelerle tarif edemiyorum ama daha tuhaf olan şey Y/N bugün bana ne zaman baksa gözlerinde anlatamadığım bir bakış vardı umut gibi yada yeniden doğuş gibi bilmiyorum nasıl tarif edeceğimi o bakışları daha önce görmemiştim .

akşam oldu yemek yedik çok güzel bir gündü Y/N beni dışarı davet etti ilk başta şaşırdım ama yinede gittim 

Y/N'den

jimin'i dışarı davet ettim ona gerçekleri artık anlatmak istiyorum beraber benim odamdaki büyük terasa çıktık kimse rahatsız etmesin diye ve

jimin: ne oldu beni neden buraya çağırdın 

y/n: seninle bir konu hakkında konuşacaktım.

jimin: benim seninle konuşacak birşeyim yok ben gidiyorum.

kolundan tutum ve gitmesini engelledim daha sonra bana baktı ve tekrardan söze girdim

y/n: biliyorum benden nefret ediyorsun ama sana gerçekleri anlatmam lazım ilişkimiz boyunca neden hep aramızda bir boşluk bir mesafe bıraktığımı anlatacağım.

(sizce diğer bölüm nasıl olacak bu arda final yapmak istiyorum kısa ama güzel bir kitap olmasını istiyorum )

(ilk defa bu kadar uzun yazdım tamı tamına 593 kelime inanamıyorum)

Tatlı sevgilim Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin