Y/N'den
Hastaneye geldiğimizde hastaya tomografi çekildi hemen , ben ve Hocam tografi sonucunu inceliyorduk iyiydi. Rahat bir nefes alabilmiştim sonunda.
Ben çıkıp jimin'in yanına doğru gittim ve bana hemen durumunu sordu.Jimin: durumu nasıl yaşıyor mu?
Y/N: merak etme hafif sarsıntı dışında bir şeyi yok.
Asıl sen iyi misin jimin bembeyaz olmuşsun ama sen zaten beyazdın.Hafif kıkırdar ona gülmek o kadar yakışıyordu ki o yüzün düştünü görünce içim parçalanıyordu.
Jimin: ne zaman uyanır ?
Y/N: 15 dk uyanır ben ona durumu anlatırım ama umarım polisi aramak istemez.
Jimin: umarım ( iç çekerek) hadi yanına gidelim güzelim.
Y/N: deme öyle hem biz daha çıkmaya başlamadık sevgili değiliz.
Jimin: olsun sen benim güzelimsin ( elini kızın omzuna koyarak kendine döndürür) yalnız senin eteğinin yarısı nerde acaba yolda acele gelirken yırtıldı mı?
Y/N: ooo sen şimdiden giydime karışıyorsan biz çıkmaya başlayınca ne olacak.
Senle şimdiden anlaşalım kimse benim ne giydime karışamaz okey👌
Jimin: karışırım sen benim aşık olduğum kadınsın ve bir daha bu kadar kısa giyinme yoksa olacaklardan ben sorumlu olmam söyleyim 😏Sustum birşey demedim daha büyük bir sorunumuz vardı hasta uyanınca jimin'den şikayetçi olacak mıydı bilmiyorum uyanınca adını'da sorarım çok yakışıklı biriydi ama benim jimin'im kadar olamaz kimse olamaz benim küçük mochimdi o .
***odaya girerler***
Hasta uyanmıştı, jimin de üzgün bir şekilde koltuğa oturdu .ben hastanın ayak ucunda duran dosyaya bakıp son kez üzerinden geçtim, konuşmaya başladım.Y/N: tekrardan geçmiş olsun bay pil do ( pld diye yazıcam pd diye yazarsam bang tan pd ile karışa bilir)
Pld: sağ olun bana siz çarptınız galiba merak etmeyin önemli birşey olmadığı için sizi şikayet etmeyeceğim ama daha dikkatlı olun lütfen bu kadar hafif atlatamaya bilirdim.
Jimin: sizden özür dilerim ve çok teşekkür ederim daha dikkatli olacağıma söz veriyorum.
Y/N: sizinle daha önce tanıştık mı isminiz çok tanıdık geliyor bay pld .
Pld: yok tanışmadık ama çok yakında tekrar karşılaşacağız. Dedi.( sizce Yeni elaman nasıl olucak ve bu hikayeye nasıl girecek tahminleri alalım lütfen sevgili okurlarım)
( karşılıklı vote yapılır)
( Gt yapılır ama kalıcı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı sevgilim Park Jimin
FanfictionCipa hastası bir kız park jimin'in sevgilisi olur .